אא

פרסום ראשון: פלייאיסט רוכשת את פעילות נהורה טורס

חברת התיירות מקבוצת אופקים רוכשת את פעילות משרד הנסיעות. יריב פישר: "רכישת הפעילות של נהורה טורס, שפועלת בתחומים מקבילים לפלייאיסט, תואמת את אסטרטגיית הקבוצה״. אלי שממה, מנכ"ל ובעלים נהורה טורס: "הצעד הנכון על מנת להרחיב את היקף הפעילות הסיטונאית שלנו"

| |

חברת התיירות פלייאיסט, מקבוצת אופקים, רוכשת את פעילות משרד הנסיעות ״נהורה טורס" שבבעלותו של אלי שממה.נ הורה טורס המשתייכת לקבוצת נהורה טורס, משמשת סוכנות נסיעות משנת 2002 ומפעילה סניף מרכזי באשקלון.

מנכ"ל פלייאיסט, יריב פישר: "רכישת הפעילות של נהורה טורס, שפועלת בתחומים מקבילים לפלייאיסט, תואמת את אסטרטגיית הקבוצה להגדלת היקף פעילותה הסיטונאית. התרשמנו לטובה מהביצועים שהפגינה נהורה טורס לאורך השנים, ואנו מעוניינים לשלב בין שורותינו אנשים איכותיים כמו אלי שממה והצוות שבהנהגתו".

אלי שממה, מנכ"ל ובעלים נהורה טורס : "אני מברך על השתלבותה של נהורה טורס בקבוצת אופקים הוותיקה ויודע שזה הצעד הנכון על מנת להרחיב את היקף הפעילות הסיטונאית שלנו. הודות ליתרון הגודל, נוכל כעת להשיג לסוכנים מחירים טובים יותר בכל הפרמטרים ואני מאמין שתחת ההכוונה המקצועית של פלייאיסט, נגיע להישגים מרשימים בענף התיירות בארץ ובחו"ל".

אלי שממה, מנכ"ל ובעלים נהורה טורס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: