אא

מיכאל פדרמן לנתניהו: "אנו מצפים כי יוקדש תקציב מיידי ראוי לשיווק התיירות"

יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות שלח אתמול בערב [יום א'] מכתב לבנימין נתניהו, ראש הממשלה המיועד. פדרמן מבקש במכתבו: "אנו ממליצים כי ימונה שר תיירות ראוי, המאמין בחשיבות הנושא ומבין את גודל האחריות הכלל משקית".

Shutterstock Shutterstock
פדרמן כתב במכתבו אל ח"כ נתניהו: "בשם גורמי תעשיית התיירות הישראלית, אני מבקש לברך אותך בברכת הצלחה במשימה הקשה והמורכבת איתה אתה מתמודד.

בשעה קשה כל כך למשק ולכלכלה, אני מבקש לשוב ולהדגיש בפניך את חשיבותה ומרכזיותה של תעשיית התיירות כמנוע צמיחה ותעסוקה יעיל, מהיר תגובה ורב השפעה, בעיקר באזורי הפריפריה.

לא אחת בעבר, דנו עמך על נושא הפוטנציאל התיירותי של ישראל, ותמיד מצאנו בך תומך נלהב ומבין של תחום חשוב זה, המשקף את אחד מאוצרות הטבע הבודדים בהם זכתה ישראל.

בניגוד למגמת ההאטה והמיתון, אשר נסתמנה ברוב מגזרי המשק כבר ממחצית 2008, הרי שתעשיית התיירות הציגה מגמה הפוכה וסיימה את הרבעון האחרון של 2008 במגמת צמיחה ועלייה אל שיא התיירות של כל הזמנים.

תעשיית התיירות, גם על דעת חברינו התעשיינים, יכולה להוות את מנוע הצמיחה המהיר ביותר, אשר יעניק תשובה הולמת למאבק באבטלה הגואה ובעיקר בפריפריה, תוך השפעה משקית רחבה על מגזרי ייצור ושירותים רבים".

פדרמן דורש מנתניהו: "אנו מבקשים כי תציב את התיירות במקומה הראוי בסדר היום הלאומי כגורם צמיחה ותעסוקה כלל משקי במעלה הראשונה.

אנו מצפים כי יוקדש תקציב מיידי ראוי לשיווק התיירות, כפי שעושות מדינות רבות המגבירות מאמצי שיווק לשם התמודדות עם המשבר העולמי. אנו מבקשים לראות בהגברת מאמצי השיווק התיירותי של ישראל - השקעת תשתית מובהקת, שתכליתה הגברת התעסוקה והאצת הצמיחה.

אנו ממליצים כי ימונה שר תיירות ראוי, המאמין בחשיבות הנושא ומבין את גודל האחריות הכלל משקית, הנובעת מתפקידו, וכי נושא התיירות יהווה חלק משמעותי מתחום פעילות הקבינט הכלכלי חברתי.

תעשיית התיירות הישראלית מוכיחה הלכה למעשה כי כל 100,000 תיירים יוצרים 4,000 מקומות תעסוקה.

תעשיית התיירות הישראלית תתייצב במלוא הנכונות למשימת המאבק במיתון והאבטלה איתה ממשלתך אמורה להתמודד !"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: