אא

הביתן הישראלי ביריד ברלין יעמוד בסימן 100 שנה לת"א

ביריד התיירות ITB, שיפתח ביום רביעי, אמור מאמן קבוצת הכדורגל של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, שחקן עבר גדול בגרמניה, לערוך תחרות בעיטות עם סיטונאי תיירות ולקיים ראיונות לקידום התיירות לישראל.

Shutterstock Shutterstock
פעילות הביתן הישראלי, שמפעיל משרד התיירות, במסגרת יריד התיירות הגדול בעולם – ITB, שייפתח בברלין ביום ד' הקרוב, תעמוד בסימן 100 שנה לתל אביב והוא יעוצב כ"חוף תל אביב". בדוכן, אשר ישתרע על שטח של 770 מ"ר, ייערכו חידונים ומשחקי מטקות ויחולקו גלידות למבקרים. מאמן קבוצת הכדורגל של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, מהכדורגלנים המפורסמים בגרמניה, יערוך תחרות בעיטות עם סיטונאי תיירות ויקיים ראיונות לקידום התיירות לישראל.

נציגי משרד התיירות, בראשם שרת התיירות, רוחמה אברהם, אשר תפתח את הפעילות בביתן הישראלי, מנכ"ל המשרד, שאול צמח ו- 40 נציגים מתעשיית התיירות הישראלית, יפעלו יחדיו בכדי לחזק את הקשרים הקיימים עם גורמי תעשיית התיירות הגרמנית, הפועלים מול ישראל, לייצר קשרי עבודה עם גורמים חדשים ולבחון אפשרויות לשיתופי פעולה במטרה לקדם את התיירות לישראל.

מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח: "לצד פעולות ההסברה הנוגעות למצב הביטחוני, ממשיך משרד התיירות לקדם את התיירות לישראל, תוך חיזוק הקשרים עם סיטונאי התיירות המובילים בעולם ופיתוח קשרי תיירות נוספים בתחום התעופה והמלונאות, שיאפשרו שימור והגדלת נפח הפעילות התיירותית. פעולות אלו יתבצעו בגרמניה בתקציב של 22 מיליון שקלים בשנת 2009 – התקציב השני בגודלו בעולם לאחר צפון אמריקה, זאת בשל חשיבותה של גרמניה כמדינה בעלת פוטנציאל גדול לתיירות לישראל שטרם מומש".

ביריד, המיועד לקהל המקצועי והרחב, צפויים להשתתף כ- 11,000 מציגים מ- 180 מדינות, וההערכה היא כי יבקרו בו, כמדי שנה כ- 100,000 אנשי תעשיית התיירות העולמית וכ- 70,000 תיירים פוטנציאלים מהקהל הרחב.

במהלך שנת 2008 ביקרו בישראל 140,000 תיירים מגרמניה גידול של 40% בהשוואה לשנת 2007. בחודש ינואר 2009 נרשמה ירידה של 18% בתיירות מגרמניה לישראל .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: