אא

ראיון עם מנכ"ל חברת אלבר

חברת אלבר הכניסה בשנה האחרונה משב רוח מרענן לענף השכרות הרכב בארץ ובחו"ל, עם 60 סניפים ברחבי הארץ, והיצע גדול של רכבים ביעדים מובילים בעולם. מנכ"ל אלבר, אורן אלעזרא: "רואים ערך מרכזי בשיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות והסיטונאים"

| |

משהו טוב קורה באלבר, חברת השכרת הרכ השנייה בגודלה בישראל. החברה מציגה בימים אלה היקף פעילות נרחב, כאשר בין מוצריה ניתן למצוא גם את תחום השכרת רכב בחו"ל.

בעידן בו התחרות גדולה והלקוח יודע לדרוש את התמורה הטובה ביותר לכספו ובידו האפשרות למצוא את המחיר הטוב ביותר עבור צרכיו – מגיעה אלבר ומציעה כיום מגוון מסלולי השכרה בשילוב מחירים, תנאים והיצע אטרקטיביים בשוק.

על מנת לתהות על קנקנה של החברה, שוחחנו עם המנכ"ל, עו"ד אורן אלעזרא לראיון גלוי ונרחב עבור 'פספורטניוז'. 

"זה לא סוד שיותר ויותר אנשים, בין אם הם בודדים, זוגות או משפחות, הפכו כיום להיות הרבה יותר מודעים לעולם השכרות הרכב מאשר בעבר, בדגש על צרכי תיירות ועסקים בחו"ל", מסביר אלעזרא. "במקום להטרטר בתחבורה ציבורית, או להוציא לא מעט כסף עבור מוניות, השכרת הרכב מאפשרת למצוא את האיזון בין נוחות, מחיר אטרקטיבי ואפשרות ליהנות מהדרך, כפי שלא ניתן היה לעשות באמצעים אחרים. אנחנו באלבר הבנו היטב את המגמה הזו ונערכנו לפעול בהתאם", מסביר אלעזרא.

וכך, על פי המדיניות החדשה בהנהלת החברה, ביססה אלבר, בשנה האחרונה בעיקר, את מעמדה בתעשיית השכרות הרכבים והתיירות בארץ ובחו"ל בפרט. החברה מציעה כיום מגוון אפשרויות רחב למעוניינים בהשכרת רכבים, לטווח קצר או ארוך. "ההיצע שלנו כולל אלפי רכבים ביעדים אסטרטגיים ברחבי העולם", מוסיף אלעזרא. "הכול נעשה בהתאם ולפי הדרישה ורצון הלקוחות. בנוסף שמנו דגש לאחרונה על השכרות הרכב בחו"ל כמטרה בפני עצמה".

אורן, ניכר שאלבר עברה מהפכה של ממש.

"זה נכון. עיבינו את התשומות הניהוליות שלנו, את כוח האדם המקצועי האמון על הפן השרותי והמקצועי  אשר נמסר ללקוח ואת מערכות המידע והמחשוב התומכות. במקביל הגדלנו באופן משמעותי את כמות היעדים והספקים איתם עובדים איתם בעולם.

אלבר מציעה כיום בתחום של השכרת רכב בחו"ל לפחות שני ספקים בכל נקודה בעולם, בשילוב מענה מיידי לעניין זמינות הרכב המבוקש. שני פרמטרים אלו למעשה, מהווים יתרון ברמת ההיצע, המחיר וכמובן התחרות אשר בסופו של יום פועלים לטובת הלקוח".

מה בדבר הקשר שלכם עם סוכני הנסיעות?

"זה לא סוד שאנחנו רואים ערך מרכזי בעצם שיתוף הפעולה מול סוכני הנסיעות והסיטונאים שהינם עמיתינו ושותפינו לענף. החשיבות שלהם עבורנו הינה חשיבות אסטרטגית ביותר ואנו מוקירים מאוד את פעילותם, עובדה שאותה שמנו לעצמנו כמטרה לחזק ולהעמיק גם בשנת 2016".

עם הפנים קדימה

ומה באשר להמשך הדרך? באלבר מסמנים לא מעט יעדים אותם צפויה לכבוש החברה גם בשנת הפעילות שבפתח, זאת לאחר ש-2015 הסתיימה עם גידול משמעותי של 400% לעומת השנה אשתקד. אחת מהם מקורה בעובדה שהחברה תמשיך ותייצג גם בשנת 2016 את המותג 'דולר טריפטי' Dollar-Thrifty) ) בארה"ב ובקנדה, ובכך תעניק שירות חשוב לתיירים, משפחות, בודדים ואנשי עסקים הן בעולם השכרות רכב בחו"ל והן בעולם בתיירות הנכנסת.

מה באשר לפריסת הסניפים והמוצרים שאתם משווקים כיום לקהל הלקוחות?

"אחד הנתונים שאנחנו יותר מתגאים בהם כיום באלבר טמונים בלא פחות מ-60 סניפי מכירה והשכרה שיש לנו ברחבי הארץ, מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. אנחנו מעסיקים 1400 עובדים, ובכך אלבר למעשה משמשת כ one stop shop -  ומעניקים ללקוחות הקצה את כל שירותי הרכב במקום אחד – החל ממכירת כלי רכב משומשים וחדשים במגוון מסלולים, ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, השכרה בארץ ובחו"ל, ומכירה רגילה.

כמו כן אנחנו מציעים שירותי ביטוח, שירותי מימון חוץ בנקאי, טרייד אין בתנאים מועדפים, רשת מרכזי שירות לכל סוגי הרכבים, שירותי דרך וגרירה, ייבוא בלעדי של מותג הקטנועים הקוריאני – 'דיאלים' וייבוא בלעדי של הארלי דוידסון בארץ".

אני שמח לבשר גם כי בעוד פחות מחודש ימים נשיק את האתר החדש של אלבר. מדובר באתר  חדשני ביותר ומעודכן בהתאם לצרכי הסוכנים ולקוחות הקצה, אשר אין לי כל ספק שיחזק עוד יותר את קבוצת אלבר על כל מוצריה ושרותיה".

אורן, היכן נראה את אלבר בעוד 5 שנים?

"אלבר מהווה חברה בה יכולים לקוחותיה לקבל את השירות והמידע האישי והנכון עבורם. מעבר לכך, אני מאמין שבעתיד נעמיק את האחיזה שלנו בנושאים אותם אנו רואים כמשיקים לעולם הרכב בארץ בחו"ל, שם אנחנו מתעתדים להתרחב ליעדים אקזוטיים נוספים. אני מאמין שנכפיל את המספרים שלנו בתחום השכרות הרכב בחו"ל, ואני בטוח שבזמן הלא רחוק נוכל להיות חלק מהשחקנים המובילים בענף. זהו דבר שבהחלט יהיה לנו לכבוד. מבחינתנו חשוב להמשיך ולהחדיר לציבור את התובנה שאלבר, בתחום הרכב, היא למעשה, one stop shop ואנחנו פה בכדי להישאר".

 

אורן אלעזרא, מנכ"ל אלבר: "רואים ערך מרכזי בשיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות והסיטונאים". צילום: אבשלום שושני

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: