אא

"אם מישהו חושב שבלחיצת כפתור מיליוני תיירים רוסים יתחילו להגיע, הוא טועה"

רוני אלוני, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת פתאל, חזר מפגישות עבודה ברוסיה ומנמיך ציפיות: "יש תהליכים וסיטואציות שלוקחים זמן, הכל תלוי מה יחליט פוטין. אנחנו מתחרים עם עקבה שמציעה חבילות הכל כלול ב-35 דולר ועם מצרים שמציעה דילים של 25 דולר ליום"

| |

בישראל כבר מדברים על מיליוני תיירים רוסים שישטפו את הארץ, לאור היחסים המעורערים בין טורקיה לרוסיה והאיסור הרוסי לבקר במצרים. אך המלונאים הישראלים לא אופטימיים באשר לאפשרות שבקרוב נראה המוני תיירים מרוסיה מטיילים בארץ הקודש.

רוני אלוני, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת פתאל, חזר השבוע מביקור עבודה ברוסיה. במהלך ביקורו פגש אלוני לא מעט אנשי תיירות ומלונאים רוסים, והבשורות שהוא מביא איתו לא ממש אופטימיות. "לפני הכל, אני חייב לומר שהמצב הכלכלי ברוסיה ושער הרובל הנמוך מול הדולר, יצרו משבר חמור ביותר במדינה. כרגע מי ששולט בשוק התעופה והתיירות אלה בעיקר חברות בבעלות טורקית-רוסית, לכן השילוב עם משבר כלכלי בנוסף לקשיים פנימיים יוצרים בעיה. אם מישהו חושב שלחיצת כפתור תביא מיליוני תיירים רוסים לישראל, הוא טועה. התשובה שלילית", אומר אלוני.

אלוני, אחד המלונאים הוותיקים בענף, מוסיף: "יש תהליכים ופוליטיקות, והשאלה הגדולה היא מה יוחלט ברוסיה בנוגע ליחסים עם טורקיה. אם לקראת מרץ-אפריל פוטין לא יאפשר לאזרחי המדינה לטוס לטורקיה, ניתן יהיה להתחיל לדבר על תיירות רוסית. אבל צריך להשקיע בזה. אנחנו בתחרות מול עקבה, שמציעה מלונות הכל כלול ב-35 דולר ליום, ועם מצרים שמציעה דילים זולים יותר של 25 דולר ליום, במלונות בדרגה של 4-5 כוכבים. אבל אם השווקים של טורקיה ומצרים יהיו סגורים בפני הרוסים, אז אני חושב שאפשר יהיה לדבר על הגעה של תיירים מרוסיה".

אלוני משבח את פעילות משרד התיירות בנושא. לדבריו, "חייבים לציין את הפעילות וההשקעה של משרד התיירות בנושא. לשר התיירות לוין, ולמנכ"ל המשרד, אמיר הלוי, חשוב להביא תיירות מרוסיה לישראל, והם עושים כל שביכולתם לגרום לזה לקרות".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: