אא

הפלגה ללפלנד בעברית

חברת בשביל הזהב מציעה לפתוח את שנת 2016 בהפלגה ייחודית באוניית פאר ללפלנד והזוהר הצפוני עם מדריך ישראלי צמוד

| |

חברת בשביל הזהב מציעה טיול ייחודי בהפלגה של שבועיים ללפלנד שנחשבת לאחד המחוזות המופלאים ביותר בעולם. זרם הגולף דואג למזג אוויר שאיננו קר מאוד, למרות השייט באזורים הצפוניים ביותר של לפלנד הנורווגית. בתקופה זו היום מתארך, השמש יוצאת אחרי חשיכת החורף, ואורכו של היום מגיע לעשר שעות אור. טיול ייחודי זה מנצל את שעות האור ומשלב גם את ההרפתקאות והחוויות של פעם בחיים, שמתאימות לכל גיל: אופנועי שלג שועטים על פני הטונדרות, ביקור במלון עשוי מקרח, רכיבה על מזחלות הרכובות לאיילים, רכיבה על מזחלות הרתומות לכלבי האסקי ועוד. לפעילויות אלה נקבל ביגוד מתאים. בנוסף שייט לפיורדים ליהנות מתצורות הנוף יוצאות הדופן שעיצבו הקרחונים בחופיה של נורווגיה, והפיורדים קסומים יותר מתמיד בעונה זו של השנה.

סימן עובדיה מנכ"ל חברת בשביל הזהב מסר: "בתקופה זו של השנה במיוחד בחודש פברואר קיים הסיכוי הטוב ביותר לצפייה באורות זוהר הצפון בלילות בהירים בתקופת החורף. אנו בחרנו במקומות בהן הזוהר הצפוני מופיע במהלך החורף בתדירות גבוהה, לעיתים מדי לילה. מראה עוצר נשימה זה מסיפון האנייה הוא היפה ביותר שכן ההפלגה מרחיקה מאורות הכרך למרחבים הפתוחים החשוכים" .

יציאה ב- 24.2 וחזרה ב- 8.3 המחיר לאדם בחדר זוגי 5,043 $ כולל טיסות מלונות ע"ב חצי פנסיון שייט באוניית פאר ע"ב פנסיון מלא, כניסות לכל האתרים ומדריך צמוד.

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החםלפלנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: