אא

איתן שוורץ מונה למנכ"ל מנהלת "עיר עולם ותיירות"

ועדת איתור בעיריית תל אביב-יפו בחרה את איתן שוורץ כמנכ"ל מנהלת עיר עולם ותיירות. מנהלת עיר עולם ותיירות הינה הגוף העירוני האחראי על המיצוב הבין-לאומי של העיר תל אביב-יפו, פיתוח התיירות, וביסוסו של מטרופולין תל אביב כמרכז עסקי בין-לאומי

| |

שוורץ משמש ב-4 השנים האחרונות כיועץ בכיר לראש העירייה לנושאים בין-לאומיים. במסגרת תפקידו ניהל את מערך הפעילות הבין-לאומית של ראש העירייה, רון חולדאי, מול ראשי מדינה ושרים, שגרירויות, ערים תאומות וארגונים בין-לאומיים. כמו-כן, הוביל יוזמה עירונית לביסוס תל אביב-יפו כיעד מרכזי לעלייה, ומהלכים לבלימת קמפיין ה –BDS להחרמת תל אביב-יפו בערים באירופה.

קודם להצטרפותו ללשכת ראש העירייה, שימש כמנהל הפרויקטים הבין-לאומיים של שנת המאה בתל אביב-יפו. במסגרת עבודתו יזם והוביל את פרויקט "חוף הים התל אביבי" – פרויקט המיתוג המרכזי של מדינת ישראל, במסגרתו הוקמו בשנים האחרונות חופים מלאכותיים בלב ערים מרכזיות כניו יורק, פריז, וינה, קופנהגן, וערים נוספות. במהלך שנותיו בעירייה ייצג את העיר במאות ראיונות לתקשורת הזרה, ריכז והוביל תכניות למיצוב מטרופולין תל אביב כיעד לסטודנטים בין-לאומיים ולהפקות קולנוע וטלוויזיה בין-לאומיות, ופעל להעמקת הפעילות של ארגונים יהודים בעיר.  בזכות פעילותו בחר בו המגזין הנחשב "מונוקל" כאחד מעשרת החברים ב"נבחרת החלומות הגלובלית" של ערים בעולם.

שוורץ נשוי ואב לשלושה, ומתגורר בתל אביב. בעל תואר ראשון באנתרופולוגיה בהצטיינות יתרה מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק, ותואר שני בהצטיינות בהיסטוריה של המזרח התיכון ואפריקה. 

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "בשנים האחרונות, בעקבות פעילות אינטנסיבית ומקיפה, מוצבה העיר תל אביב-יפו כמרכז כלכלי, תיירותי ויזמי בין-לאומי וכמוקד תיירות אטרקטיבי, נחשב ובולט בעולם, בשורה אחת לצד ערי עולם גדולות כמו ניו יורק, לונדון, פריז, ברצלונה ומדריד. אני מודה להלה אורן שהקימה את המנהלת, ומברך את איתן על בחירתו ומאמין כי מנהלת עיר עולם בראשותו תמשיך לפעול יחדיו ליצירת פלטפורמה רחבה יותר למיצוב וחיזוק מעמדה של תל אביב – יפו בעולם בנושאים של חדשנות ויזמות, פיתוח וקידום העיר כמרכז עסקים ותרבות בינלאומי, עידוד תיירות פנים וקידום תל אביב-יפו בעולם".

איתן שוורץמנכ"ל מנהלת "עיר עולם ותיירות": "ב-17 שנות כהונתו של חולדאי, הצליח ראש העירייה, להפוך את תל אביב-יפו לאחת הערים האטרקטיביות והפופולאריות בעולם, ושם נרדף למצוינות טכנולוגית ויצירתית. הצורך למשוך לישראל עוד יזמים, עוד אנשי עסקים, עוד תיירים, עוד עיתונאים ועוד סטודנטים בין-לאומיים חשוב היום מתמיד על רקע הבידוד המדיני בו שקועה המדינה. אני גאה על הזכות לעמוד בראש מערך החוץ של העיר הגלובלית של ישראל".

 

איתן שוורץ, מנכ"ל מנהלת "עיר עולם ותיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: