אא

2015: גידול של 60% בתנועת הנוסעים לישראייר

חברת התעופה ממשיכה לטפס ורשמה גם בחודש דצמבר גידול של למעלה מ 26% בתנועת הנוסעים לעומת אשתקד. גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות: "שנת 2015 מראה כי הקהל הישראלי ממשיך לבחור בנו כמוביל בינלאומי בזכות מוצר טוב במחיר הגיוני"

על פי דו"ח של רשות שדות התעופה שהתפרסם היום (11.1) חברת ישראייר רשמה בחודש דצמבר גידול של מעל 26% בתנועת הנוסעים לעומת שנה שעברה. גודל השינוי וההישג של חברת ישראייר ניכר בבירור בסיכום השנתי של הדוח

חברת ישראייר רשמה גידול של כ- 60% מתחילת השנה בעוד שבסך הכל הכללי של כלל חברות התעופה הישראליות נרשם גידול של כ- 9% בכך טיפסה ישראייר למקום השביעי מכלל החברות התעופה שטסו מנתב"ג ועברה חברות תעופה כגון אלאיטליה, בריטיש, פגסוס יונייטד ועוד.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, מסר לפספורטניוז בתגובה: "שנת 2015 מראה שוב כי הקהל הישראלי ממשיך לבחור בנו כמוביל בינלאומי ואף גדל בקצב מסחרר בזכות מוצר טוב במחיר הגיוני. שנה זו משקפת את השינוי באסטרטגיית חברת ישראייר למעבר שיווק חבילות נופש וטיולים מאורגנים למול כרטיס טיסה בלבד. ישנו קהל גדול של לקוחות אשר מחפש חופשה במחיר אטרקטיבי ודוגמא טובה לכך הינה בוקרשט, זהו יעד בו אנו משווקים חבילות עיר של מלונות ברמה גבוהה יחד עם טיסה העברות ומלון במחיר אטרקטיבי. לקוחות אשר רוצים חופשה גילו את היעד השנה ואכן תוצאות הדו"ח משקפות גידול של מעל ל28% בכמות הנוסעים לבוקרשט".

סתיו הוסיף ואמר: "הדו"ח משקף רק את כמות הנוסעים שטסו על טיסות ישראייר ולא מתייחס לכמות הנוסעים בחבילות ובטיולים מאורגנים שישראייר שיווקה על טיסות צ'רטר, אם נחבר את שני הסכומים נגיע לקרוב ל 600 אלף נוסעים נתון המשקף את הדירוג הרביעי בדוח תנועת הנוסעים"

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: