אא

פברואר באיים הקנריים

טיול מבית מונה טורס לאלה המחפשים גם את "מה שמעבר" לשיזוף: מוזיקה, ארכיטקטורה, אוכל ושפה חדשה. לא בכדי הוכרזו האיים כשמורות ע"י אונסק"ו

| |

אירופאים שזופים אינם טועים - האיים הקנריים מוכרים כיעד לנופש על החוף, אבל לאלה המחפשים גם את "מה שמעבר", מצפה כאן הפתעה אמיתית: תרבות ייחודית, לטינית במהותה, שבאה לביטויה בכל התחומים: מוזיקה, ארכיטקטורה, אוכל ושפה חדשה. לא בכדי הוכרזו האיים כשמורות ע"י אונסק"ו.

האיים נמצאים מול חופי אפריקה, באוקיינוס האטלנטי. הם בעלי אקלים סוב-טרופי, המכונה גם "אביב נצחי", המביא לעושר של צמחיה ייחודית, מול חופי טורקיז והרי געש, בעוד הכפרים והערים זכו בארכיטקטורה מרשימה מתקופת הקולוניאליזם הבריטי.

יש הנוסעים לאיים הקנריים לנופש, ויש המעדיפים להכיר את קבוצת האיים לעומק דרך טיול מודרך. אחת האפשרויות היא לצאת עם חברת בריזה, מבית מונה טורס, לטיול המקיף 4 מבין 7 האיים ובהדרכה שלא תפספס אף נקודת ציון ייחודית באיים. הטיולים בראשית פברואר, בעונה הטובה ביותר לביקור- עונת הקרנבלים. המטיילים בעונה זו יזכו לבקר בקרנבל, ששיאו בתהלוכת " קבורת הסרדין" בפוארטו דה לה קרוז. ומה עוד יש לראות באיים הקנריים? ביקור בגן הקקטוסים המפואר ובביתו של האמן המקומי- אקולוגי ססר מנריקה בלנזרוטה, מעבר במערות וולקניות בפארק הוולקני טימנפייה, מעבר בעמק אלף הדקלים, ביקור ביקבים מקומיים בעלי שם עולמי, ביקור בגן הבוטני של העיירה פוארטו דה לה קרוז, הכרות עם עץ הדרקון העתיק- בן האלף בעיירה איקוד דה לוס וינוס, ביקור באתר הארכיאולוגי של פירמידות גוימאר, ביקור בדגם ספינתו של קולומבוס בלה פלמה, נסיעה אל הנקודה הגבוהה ביותר באי, פסגת לוס מוצ'צ'וס, שבקרבתה נמצא מצפה כוכבים מהגדולים בעולם, טיול בפארק הלאומי טבוריינטה, המצטיין בגידול בננות ומכוסה חולות שחורים, ועוד אינספור הפתעות.

הטיול כולל: מדריך מצוין מצוות בריזה, מדריכים מקומיים, 8 לילות במלונות ברמה גבוהה, 2 ארוחות ביום, שייט, טיסות, מסי נמל והיטלי דלק, כניסות לאתרים, אוטובוס תיירים ממוזג ועוד. 

תאריכים: 5-13.2.16 מחיר: 2465 € למטייל בחדר זוגי, 7-15.2.16 מחיר: 2565 € למטייל בחדר זוגי 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: