אא

העיר תל אביב במוקד הביתן הישראלי ביריד ITB Berlin

לרגל חגיגות 100 שנה לעיר תל אביב משרד התיירות, התאחדות המלונות בת"א ועמותת התיירות של ת"א השיקו קמפיין נרחב במטרה להביא תיירים אל העיר לאורך כל השנה. למרות המשבר הכלכלי העולמי משתתפים ומציגים רבים כמידי שנה עם אוירה אופטימית זהירה.

Shutterstock Shutterstock

הביתן הישראלי שביריד התיירות ITB בברלין  ריכז סביבו  תנועה ערה בין היתר בגלל שלל אטרקציות שארגנו במשרד התיירות וכל זאת גם ללא נוכחותו של לותר מתאוס שהחליט שלא להגיע ברגע האחרון. 


העיר תל אביב עומדת במוקד הביתן, עם קמפיין של העיר "ללא הפסקה", לרגל חגיגות 100 שנה לעיר שיתקיימו במהלך השנה. בהפקת הקמפיין שיתפו פעולה משרד התיירות, התאחדות המלונות בת"א ועמותת התיירות של ת"א.

במטרה למשוך תיירים לת"א לאורך כל השנה ובעיקר בסופי שבוע, נבנו חבילות מיוחדות ומוזלות, שכוללות הנחות בכניסה לאירועי תרבות, מסיבות  וסיורים  בחינם בעיר בשיתוף עם עמותת התיירות של ת"א.


מזג האויר הנוח ,הים ושלל אפשרויות הבילוי בעיר תל אביב הוצגו על גבי מסך ענק לאורך כל ימי היריד.

במקביל,חולקו חוברות באנגלית, צרפתית, רוסית וגרמנית תחת הכותרת: "TEL AVIV THE CITY THAT NEVER SLEEPS", הכוללות מידע רחב על העיר, אירועים, מסיבות, מועדוני לילה, מסעדות, מוזיאונים, קניות וכו'. גם חברת התעופה אל על הפיצה חוזרים מיוחדים לקמפיין.

במסגרת השיווק האגרסיבי של ת"א, נבנו אף חבילות מיוחדות שמטרתן להביא  את אוכלוסיית ה- GAYS מכל אירופה לת"א, תחת הכותרת "TEL AVIV THIS CITY IS HOT". השנה בפעם הראשונה בתולדות הביתן הישראלי ,השתתפו כמציגים נציגי קהילת ההומו לסבית בישראל שאף דיווחו כי כנס עולמי של האגודה  בחודש אוקטובר יתקיים בפעם הראשונה בתל אביב וזאת בשיתוף עמותת התיירות של תל אביב והתאחדות המלונות בישראל.

מישראל ראינו ביריד בין השאר את השרה רוחמה אברהם-בלילא, כנראה בהופעה אחרונה שלה כשרת התיירות באירוע כה גדול, שאול צמח, מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן מאל על, אסי שמלצר, דורון ויקטור ובועז יעקובי משלמה סיקסט, ירון מילר ואייל קשדן מהשטיח המעופף, אופיר דנאי מאופרן, גדי טפר מארקיע, יוסי פישר מכלל תיירות, מוני בר מבאדג'ט, נציג טואי בישראל, דניאלה קדוש מבאדג'ט,רפי שדה ונחום קרה מישרוטל, ענת סטריק-דהאן מפתאל, עופרה חדד מאוויס, ארנון אנגלנדר מקווי חופשה, בצלאל קרבט מסאן דור, דני שניידר ממלון דן אילת, שלמה כרמל מעולם אחר,אלי זיו מנכ"ל התאחדות המלונות ,שבתאי שי מנכ"ל התאחדות המלונות באילת ועוד רבים אחרים מתעשיית התיירות בישראל.

למרות החששות שליוו את מארגני היריד השנה, עושה רושם כי מספר המשתתפים לא קטן משנים עברו,לצד פעילות ענפה במהלך ימי היריד, הורגשה תנועה של משתתפים ומבקרים רבים עם שלל אירועים מיוחדים שנותנים תקווה ואופטימיות ליציאה קרובה מהמיתון.

מרכז הירידים מהגדולים בעולם שבברלין, סימן וי נוסף עם יריד נוסף מוצלח ומאורגן בצורה מעוררת כבוד.









הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: