אא

יורם הירשלר מנהל "להגיע רחוק" מקבוצת טל תעופה

הירשלר, בעל ניסיון רב של למעלה מ 30 שנה בענף התיירות והתעופה, ינהל את מחלקת התיירות היוצאת "להגיע רחוק"של טל תעופה, המתמחה ביעדי טיול ונופש במגוון יעדים רחוקים ואקזוטיים.

Shutterstock Shutterstock
יורם הירשלר, התמנה למנהל מחלקת תיירות יוצאת, "להגיע רחוק", מקבוצת טל תעופה, מחלקה סיטונאית המתמחה בשיווק מגוון רחב של מוצרי תיירות למטייל העצמאי וב'תפירה' פרטנית של מסלולי טיול ונופש ברחבי העולם.

ליורם הירשלר ותק של יותר מ- 30 שנה בענף התיירות. בשנת 1978 החל יורם את הקריירה התיירותית שלו בלופטהנזה, וניהל את סניף חיפה והצפון של החברה. ב- 1988 הקים את חברת יורומרט, המייצגת בישראל את חברות התעופה אייר ניו-זילנד, אייר נמיביה ולאוס-אייר, ומשווקת את דיסני וורלד אורלנדו, אולפני אוניברסל ומרכז החלל קנדי. ב- 2007 מוזגה פעילות יורומרט לתוך חברת טל תעופה, המייצגת את אמריקן איירליינס, קוונטאס וקתאי פסיפיק.

מחלקת התיירות היוצאת "להגיע רחוק" מתמקדת ביעדי טיול ונופש במגוון יעדים רחוקים ואקזוטיים, כגון: אוסטרליה, ניו זילנד ואיי דרום הפסיפיק, מרכז אמריקה והקאריביים, מאוריציוס, סרי לנקה והמאלדיבים באוקיינוס ההודי, קנדה וארה"ב , דרום מזרח אסיה - תאילנד, וייטנאם וקמבודיה.

בימים אלה מרחיבה המחלקה את פעילותה ליעדים חדשים באפריקה , באסיה - סין, לאוס ויפן, ובדרום אמריקה - פרו ואיי גלאפגוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: