אא

יאט"א צופה הפסדים של 4.7 מיליארד דולר לתעשיית התעופה הבינלאומית ב-2009

ההערכה המחודשת, המתבססת על הנתונים של תחילת השנה, חמורה יותר מן ההערכה הקודמת, שהתבססה על נתוני דצמבר 2008, וצפתה הפסדים של 2.5 מיליארד דולר השנה.

Shutterstock Shutterstock
עפ"י הערכה מחודשת ומעודכנת של יאט"א תעשיית התיירות הבינלאומית צפויה להפסיד השנה 4.7 מיליארד דולר. הערכה מחודשת זו חמורה הרבה יותר מן ההערכה הקודמת, שצפתה הפסדים של 2.5 מיליארד דולר 'בלבד'.
הכנסות תעשיית התעופה יפלו השנה ב-12% ויעמדו על 467 מיליארד דולר. אפילו אחרי ה-11 בספטמבר המצב לא היה חמור כל כך, כאשר הכנסות תעשיית התעופה ירדו ב-7%.
"מצב תעשיית התעופה חמור מאי פעם", אומר ג'ובאני ביסיניאני, יו"ר יאט"א, ומוסיף: "הביקוש לטיסות הידרדר הרבה יותר מהר מאשר היה צפוי לפני חודשים אחדים. ההפסדים הצפויים של 4.7 מיליארד דולר בשילוב חובות התעשייה הנאמדים ב-170 מיליארד דולר יוצרים לחץ עצום על שיווי המשקל של התעשייה".
"מחיר הדלק המתייצב הוא החדשה הטובה היחידה", מציין ביסיניאני, "אבל ההקלה נוכח הירידה במחירי הדלק עומדת בצל הירידה המשמעותית בביקוש לטיסות ובהכנסות. תעשיית התעופה היא כעת בטיפול נמרץ. חברות התעופה ניצבות מול שני אתגרים בסיסיים מיידיים: שימור ההון והתאמה ראויה של התפוסה לביקוש .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: