אא

וואלה!טורס פונה אל המגזר החרדי דתי

באמצעות שת"פ עם פורטל "קוגל", הפונה אל הקהל החרדי, תפעיל וואלה!טורס פורמט שהותאם מבחינת מבנה המוצרים לקהל החרדי-דתי. על פי הערכות וואלה!טורס פונה מחזור הפעילות השנתי של שוק תיירות הפנים והחוץ של המגזר הדתי והחרדי נע סביב 240 מיליון דולר בשנה.

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות וואלה!טורס מעמיקה את פעילותה מול המגזר הדתי והחרדי דרך שת"פ עם פורטל האינטרנט http://www.koogle.co.il. קוגל הינו פורטל הפונה לקהל זה ואשר מופעל על ידי קבוצת יזמים מהמגזר החרדי. הפורטל מותר לגלישה וקיבל את כל ההכשרים הנדרשים מהרבנים.

בתוך פורטל קוגל מפעילה וואלה!טורס את http://www.koogletours.co.il, פורמט שהותאם מבחינת מבנה המוצרים שהוא מציע לקהל החרדי-דתי. לא ימכרו בו לדוגמא חבילות אקזוטיות, מלונות בארץ שאינם כשרים וחבילות ספורט. האתר אינו פעיל בשבתות חגים ומועדים. בנוסף, כל התמונות עברו צנזורה ויכללו תמונות נוף ואווירה בלבד כמו כן התווספו מלונות בארץ המשוייכים והמתמחים בעבודה מול המגזר הדתי חרדי.

על פי הערכות וואלה!טורס מחזור הפעילות השנתי של שוק תיירות הפנים והחוץ של המגזר הדתי והחרדי נע סביב 240 מיליון דולר בשנה.

לדברי אריאל אטיאס, מנכ"ל וואלה!טורס, "עד כה לא שיחקנו תפקיד מרכזי בקרב קהל יעד זה, אולם כעת באמצעות מהלך החבירה לפורטל קוגל, בכוונתנו לחדור לשוק התיירות הדתי חרדי ולשלש את פעילותנו בו. באתר יימכרו מוצרי תיירות הכוללים מלונות כשרים עם דילים מסוימים הסגורים מראש אך ורק לקהל החרדי. כמו כן יוצעו מבצעי טיסות כשרות, טיולים מאורגנים כשרים ומלונות גלאט כושר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: