אא

התאחדות מלונות טבריה השתתפה ביריד התיירות ITB שהתקיים בברלין

ההשתתפות ביריד הנה חלק מתוכנית שיווק של פרוייקט גו-גלילי, לעידוד התיירות הנכנסת לטבריה וסובב כנרת. נציגי ההתאחדות נפגשו עם סוכני נסיעות מרחבי העולם, והזמינו אותם לכנס שיתקיים בספטמבר.

Shutterstock Shutterstock
התאחדות מלונות טבריה השתתפה ביריד התיירות ITB שהתקיים בברלין. הביתן של טבריה משך אליו סוכני נסיעות רבים מרחבי העולם, ונציגי ההתאחדות, אבי זנדברג, יו"ר ההתאחדות ולימור פרטל-ללוש, מנכ"לית ההתאחדות, נפגשו עם סוכני נסיעות חדשים, שטרם עשו עסקים מול טבריה והגליל. במהלך היריד הופצו חוברות תדמית, המפרטות את כלל האטרקציות התיירותיות שעמק הירדן, טבריה, הגליל והגולן כולו מציעים וכן הוצג סרט תדמית על הגליל.

אבי זנדברג, יו"ר התאחדות מלונות טבריה, אומר: "במהלך המפגש עם סוכני הנסיעות הזרים הוצגו האפשרויות התיירותיות של טבריה על כל היבטיה ההיסטוריים והדתיים תוך התייחסות נרחבת לשלל האטרקציות שיש לעיר להציע: מלונות מפוארים, ספא, תרבות, חיי לילה, פנאי, סיורים באזור סובב כינרת ועוד. בנוסף, הסוכנים הוזמנו להגיע לכנס 'גו גלילי' שיתקיים בחודש ספטמבר באזור הצפון. ההשתתפות ביריד התיירות בברלין הייתה מוצלחת ואפקטיבית מאוד ואנו נמשיך לקחת בו חלק גם בשנים הבאות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: