אא

אל על ומשרד הקליטה יוצאים ב"מבצעצמאות" מיוחד

יעניקו הנחות מיוחדות ל"תושבים חוזרים" אשר יחזרו ארצה ביום העצמאות ה- 61 באמצעות אל על.

לרגל יום העצמאות ה- 61 לישראל, אל על והמשרד לקליטת העלייה מעודדים ישראלים המתגוררים בחו"ל לשוב הביתה ביום החג, שיתקיים השנה ב- 29 באפריל וליהנות מהנחה משמעותית במחירי הטיסה. תושבים שיחזרו מאירופה ישלמו רק $150 לכרטיס ותושבים שיחזרו מצפון אמריקה ישלמו רק $300 לכרטיס . המבצע מותנה באישור עקרוני של משרד הקליטה על זכאות מעמד "תושב חוזר".

המבצע הנוכחי הנו חלק ממהלך מתמשך של המשרד לקליטת העלייה להחזרת התושבים הישראלים המתגוררים בחו"ל. מבצע "חוזרים הביתה בשישים" החל בשנת 2008 ויימשך עד סוף 2009, במהלכו חזרו ארצה כ- 12 אלף ישראלים וצפויים לחזור עוד אלפים רבים.

מנכ"ל המשרד לקליטת העלייה, ארז חלפון: "שנת השישים למדינת ישראל היוותה שנת מהפך בחזרת התושבים הישראלים הביתה, במהלך המבצע שיזם משרד הקליטה חזרו כ- 12,000 אזרחים ישראלים והיד עוד נטויה. אני מעריך שבעקבות המאמצים והמשאבים האדירים שמשקיע המשרד בהחזרת התושבים הישראלים יחליטו לחזור עוד משפחות רבות הרוצות לשוב ולגדל את ילדיהן בארץ ובכך לתרום לחוסנה הביטחוני, כלכלי וחברתי של המדינה".

חיים רומנו, מנכ"ל אל על, ציין את מחויבותה העמוקה של אל על להמשיך ולהיות המוביל הלאומי של מדינת ישראל: "מאז היווסדה שזורה פעילותה של חברת אל על באירועים בעלי חשיבות לישראלים וליהודים באשר הם. גם היום ממשיכה אל על להיות המוביל הלאומי של ישראל וממשיכה להביא ארצה יהודים וישראלים מכל העולם."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: