אא

אי די בי פיתוח בוחנת אפשרות לרכישת גנדן תעופה

חברת אי די בי לפתוח הודיעה היום כי דירקטוריון החברה הסמיך את הנהלת החברה לבחון אפשרות לרכישת גנדן תיירות ותעופה , בבעלות, בין היתר, של נוחי דנקנר, יו"ר דירקטוריון החברה ובעל שליטה בה. כן הוחלט למנות את משרדו של פרופ' יצחק סוארי להעריך את שווייה של גנדן תיירות ותעופה.

Shutterstock Shutterstock

חברת אי די בי פיתוח  הודיעה היום כי היא בוחנת אפשרות לרכישת חברת גנדן תיירות ותעופה  בעלת השליטה בקבוצת ישראייר, הפעילה, בין היתר, בתחומים הבאים: תחום התעופה הפנים-ארצית והבינלאומית תחת המותג "ישראייר", תחום הטיולים המאורגנים ומכירה סיטונאית של שירותי תיירות לנוסע העצמאי תחת המותג "נתור", ותחום ארגון טיסות שכר ומכירת נופשונים תחת המותגים "יוניטל" ו-"יוסי טורס".


בנוסף, גנדן תיירות ותעופה מחזיקה כ-30% והינה בעלת שליטה בחברת המילניום השלישי - תיירות ונופש החזקות  הפעילה בתחום תיירות הפנים ותיירות יוצאת לבודדים ולקבוצות תחת המותג "צבר" וכן בתחום האירועים והכנסים תחת המותג "עידן חדש". כמו כן, גנדן תיירות ותעופה הינה בעלת שליטה בחברת אופן סקי בע"מ, ובאמצעותה מחזיקה בכ-25% בחברת AVIAREPS AG.



בכוונת הנהלת החברה לבחון את התועלת האפשרית שתצמח מאיחוד הפעילות הנוכחית של קבוצת אי די בי בתחום התיירות, המבוצעת באמצעות כלל תיירות  עם פעילותה של גנדן תיירות ותעופה.


כלל תיירות הינה בעלת שליטה בחברת הנסיעות דיזנהויז-יוניתורס , בנוסף, בבעלותה המלאה של כלל תיירות חברת דיזנהאוז תיירות ותעופה , העוסקת במכירה סיטונאית של שירותי נסיעות ובייצוג חברות תעופה.



 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: