אא

המטרה של אי די בי: ליצור את קונצרן התיירות הגדול בישראל

האיחוד תחת מטריה אחת של קבוצת ישראייר, צבר תיירות, אופן סקיי, קבוצת דיזנהאוז וכלל תיירות תיצור מפלצת בקנה מידה אירופאי. הדבר יחסוך כפילויות במערכות וכסף וימנע תחרות בין גופים של אותו בעל בית. המיזוג יצטרך לקבל את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

Shutterstock Shutterstock
"מפלצת תיירותית - קונצרן התיירות הגדול בישראל", כך הגדירו גורמים הקשורים לגופים התיירותיים את כוונת קבוצת אי די בי לאחד את החברות תחת קבוצה אחת.

במשך שנים לא הבינו רבים בענף התיירות, איך זה שבעלי הבית של אי די בי, נוחי דנקנר ואבי פישר, אינם מאחדים את כל הגופים התיירותיים שהם מחזיקים תחת קורת גג אחת.

כעת המהלך יוצא לדרך, כאשר למעשה המטרה של בעלי הבית, שהודיעו על הכוונה של אי די בי לרכוש את גנדן תיירות ותעופה, ליצור את קונצרן התיירות הגדול בישראל ולמעשה גם קונצרן תיירותי ענק במושגים אירופאיים. בשלב ראשון, אי די בי תרכוש את גנדן תיירות ותעופה, הכוללת כיום את קבוצת ישראייר, אופן סקיי וצבר תיירות. בשלב השני של התוכנית, יהיה איחוד של גופים אילו יחד עם קבוצות דיזנהאוז וכלל תיירות, מהלך שייצור למעשה מפלצת תיירותית ענקית ויחסוך עלויות בהפעלת מערכות כפולות ומיותרות. כמו כן, יהיו תחומים בקבוצה שלא יתחרו אחד בשני ויחליטו למעשה מי מטפל במה.

אין ספק שבסוף התהליך המורכב, נקבל קבוצה שרק תרוויח מהמהלך הדרמטי שהחליטו עליו, דנקנר את פישר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: