אא

חשש להמשך פעילותה של חברת התעופה KD AVIA

בהתאחדות סוכני הנסיעות ממליצים לסוכנים לשקול נקיטת צעדים שונים, ובכללם לבצע קיזוז בהעברת תשלומים ל-BSP לטובת החברה הרוסית.

Shutterstock Shutterstock
סוכני נסיעות מדווחים בשבועות האחרונים להתאחדות סוכני הנסיעות וליאט"א על שיבושים בלוח הטיסות של חברת התעופה הרוסית KD AVIA ובכלל זה ביטול טיסות, ועל כך שקיים לכאורה חשש להמשך פעילותה. יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות, מציין באגרת לסוכנים כי: "נודע כי החברה חבה לכאורה חוב כספי גדול וכי ניתנה לה אורכה עד ה- 15 לחודש זה לכסותו, שאמללא כן, תוכרז פושטת רגל".

פתאל מציין עוד כי: "לצערנו, אין ביכולתנו בשלב זה לאמת באופן מוחלט את הידיעות הללו, אולם ברור שקיימת בעיה, וכי היו שיבושים וביטולי טיסות".

פתאל מוסיף באגרת לסוכנים כי: "אנו ממליצים לסוכני הנסיעות לשקול לנקוט בצעדים הבאים, וזאת על פי שיקול דעתם: סוכנים מחזיקים בכספים בגין כרטיסי החברה אשר נמכרו על ידם עד למועד כתיבת שורות אלו. במצב דברים זה, ולמיטב הבנתנו אין על הסוכנים חבות, בשלב זה, להעביר את הכספים אותם הם אמורים להעביר לידי החברה וזאת בהתאם לנסיבות הפרטניות של כל מקרה ומקרה". פתאל מציין כי הסוכנים יכולים להסתמך עפ"י:"קיזוז - מכוח הוראות חוק החוזים התשל"ג - 1973. שליחות כפולה - מכוח הוראות חוק השליחות תשכ"ה - 1965. עיכבון - בהתאם לפסיקה רלוונטית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: