אא

אל על עומדת להפעיל טיסות למונטנגרו

ראשי אל על דנו עם שר התחבורה של מונטנגרו וראשי אייר מונטנגרו על שיתוף פעולה בתחום הנופש והתעופה. חיים רומנו: "שיתוף הפעולה בין אל על למונטנגרו יפתח בפני הנוסע הישראלי יעדי נופש חדשים. אנו צופים כי מונטנגרו תהפוך ליעד פופולארי כבר בקיץ הקרוב".

משלחת של בכירי אל על וכנפיים, ביניהם חיים רומנו, מנכ"ל אל על, שלמה חנאל, מנכ"ל כנפיים ועמי סגיס, חבר דירקטוריון אל על, שבה הלילה משיחות במונטנגרו עם שר התחבורה וראשי אייר מונטנגרו. בשיחות נדונו שורה של נושאים, ביניהם שיתוף פעולה תיירותי, בדגש על הסכמים מיוחדים והסכמי קוד שייר.

חיים רומנו אמר כי: "שיתוף הפעולה בין אל על למונטנגרו יפתח בפני הנוסע הישראלי יעדי נופש חדשים. אנו צופים התעוררות של תנועת ישראלים למונטנגרו, בעיקר לאור פתיחת בתי מלון ומרכזי בידור חדשים רבים שם. כבר עתה נרשמת התעניינות רבה של ישראלים ואנו צופים כי מונטנגרו תהפוך ליעד פופולארי כבר בקיץ הקרוב."

במסגרת שיתוף הפעולה, החל מסוף חודש מאי תחל סאן דור, חברת הבת של אל על, להפעיל סדרת טיסות ליעדי הנופש האטרקטיביים של מונטנגרו. לכשיסוכמו הכללים והעקרונות לטיסות סדירות, הם יובאו לאישור הגורמים המוסמכים בשתי המדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: