אא

ב'שלמה סיקסט' ממליצים למשפחות המטיילות: לא לחסוך בהזמנת הרכב ולעבור לשימוש ב-GPS

חברת שלמה סיקסט מציעה למשפחה הישראלית המטיילת בחו"ל מגוון רחב של רכבים. בועז יעקובי: "רכב, שאינו מתאים למספר הנוסעים וכמות הציוד, יפגום בהנאת הנסיעה ויגרום לבעיה של חוסר מקום, חוסר שקט של הנוסעים וכל הטיול עלול להיהרס".

Shutterstock Shutterstock
בועז יעקובי, מנהל תחום השכרת רכב ומנהל השיווק הבינלאומי של החברה, מספר כי: "איטליה, הולנד, בלגיה וגרמניה הם היעדים הפופולאריים ביותר באירופה להזמנת רכבים מסוג זה. כמו כן, כמעט כל הרכבים מצויידים במערכות GPS". יעקובי מציין כי: "%90 מההזמנות הנעשות בישראל, לפחות אצלנו, נמכרות עם ביטוח ביטול השתתפות עצמית מלא . ביטוח זה מעניק שקט וביטחון לשוכרי הרכבים".

מה ההמלצות שלך למי ששוכר רכב משפחתי?
"ההמלצה המרכזית שלי היא לא לחסוך בהזמנת הרכב. ההבדל במחיר בין קבוצות הרכב הוא לא משמעותי, וסוג הרכב המוזמן מהווה מרכיב משמעותי בהנאה מן הטיול. רכב, שאינו מתאים למספר הנוסעים וכמות הציוד, יפגום בהנאת הנסיעה ויגרום לבעיה של חוסר מקום, חוסר שקט של הנוסעים וכל הטיול עלול להיהרס. לפעמים אני לא מבין כיצד למען חיסכון של 20 יורו אנשים נדחסים לרכב כמו סרדינים? הם מוציאים על הטיול כל כך הרבה כסף ומנסים לחסוך אולי על המרכיב הכי משמעותי בטיול. המלצה נוספת שלי היא להיפטר מהמפות המודפסות שהן לא תמיד מעודכנות ונוחות. הכי טוב כיום לעבור לשימוש ברכבים המצוידים ב- GPS. אנו זוכים לתגובות אוהדות ביותר מציבור הנוסעים, שחוזרים מטיול לאחר שהשתמשו ב- GPS והם מספרים, כי עולמם ממש השתנה לעומת הטיול, שערכו לפני כן באמצעות המפות".

יעקובי מוסיף המלצה חשובה: "אני ממליץ לנוסעים להשתמש בחברת השכרת רכב בינלאומית הפרוסה בכל רחבי אירופה, שכן, במקרה של תקלה, יש לה שירות אחיד בכל המדינות. בהשכרת רכב בחברות המקומיות עלולה להיות לשוכרים בעיה לקבל שירות במדינות אחרות, שהן לא מדינת המוצא של הרכב".

יעקובי צופה כי גם השנה תהיה תנועה גדולה של משפחות ליעדים הפופולאריים של צפון אמריקה והוא מציין: "גם ביעדים אלה אנחנו מציעים GPS וביטוח מלא. חשוב לציין כי בארצות הברית המיני-ואנים מאד זולים ומומלצים בחום רב. ערב תחילת העונה אנחנו רואים גידול משמעותי בביקוש להזמנות לצפון אמריקה, וזאת בהמשך לגידול שלנו בשנים האחרונות לארצות הברית וקנדה. יעדים נוספים, בהם אנו צופים בשלמה סיקסט לגידול משמעותי של טיולי משפחות, הם רומניה וסלובניה, שתפסו תאוצה בשנתיים האחרונות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: