אא

טיולי גשר והמשפחות - כיף עם כיפה על הראש

הנוסחה האולטימטיבית לטיולי המשפחות על פי 'טיולי גשר': בחירה קפדנית של המסלול ליעד האידיאלי, יציקת תוכן מגוון על בסיס יומיומי, לניצול מירבי של היום, ומוסיפים למשוואה גם את אחד ממדריכי החברה.

Shutterstock Shutterstock
התא המשפחתי הולך ומתחזק בשנים האחרונות יותר ויותר. הילדים הופכים להיות לגורם המרכזי והדומיננטי המלכד את המרקם והדבר בא לידי ביטוי בשיתוף ההורים בפעילויות בביה"ס, בצבא, וכמובן, בטיולי המשפחות לחו"ל, הנמצאים באופן טבעי במגמת עלייה.

המנוע, אשר מניע את הרצון של בני המשפחה להיות מאוחדים, הן החוויות החזקות המשאירות את רישומן בזכרון המשפחה לשנים רבות בעתיד.

השאלה ממה מורכבת משפחה היא שאלה לגיטימית, משום שלטיול משפחות בחו"ל יש כמה אפשרויות, כמו זוג הורים עם זוג ילדים, אמא עם ילד, ואפילו מספר חברים מאותו ביה"ס, אשר יוצרים כבר מראש את סידור החדרים מהארץ, דבר הגורם להעצמת החוויה .

מה היא הנוסחה האולטימטיבית למסלולי הטיול הקלאסי? את המסלול ליעד האידיאלי בוחרים בקפדנות יתרה ויוצקים בו תוכן על בסיס יומיומי הבנוי לניצול מירבי של היום ובתוכנית מגוונת, וכמובן, מוסיפים למשוואה הזו גם את אחד ממדריכי 'טיולי גשר' המיומנים. ועכשיו אפשר לצאת לדרך לטיול שישאיר טעם של עוד להרבה זמן.

היעדים הפופולאריים לטיולים מסוג שכזה הם:


  • החוף המזרחי - 14 ימים לארה"ב - אורלנדו עם דיסני וורלד ואפקוט, מפלי הניאגרה וטורונטו, ניו יורק - התפוח הגדול.

  • צרפת, בלגיה והולנד - 8 ימים - הטיול הקלאסי שמתחיל בעלייה על האייפל בפריס וממשיך דרך יורו דיסני לאפטלינג ומסתיים אי שם בהולנד בכפרי הדייגים, מדורודם - הולנד המיניאטורית, ואיך לא? טחנות הרוח, סמלה של הולנד.

  • לימודי אנגלית בלונדון - 16 יום - תוכנית המיועדת לתלמידי ישיבות תיכוניות, אולפנות ותיכונים דתיים. הלימודים מתנהלים באווירה נעימה ביחד עם צעירים מכל העולם ובשילוב טיולים ובילויים בלונדון ומחוצה לה.
המסלולים חדשים של טיולי גשר -


  • 8 ימים לצפונה של איטליה, מהעיר של רומיאו ויוליה דרך פארקי שעשועים, התעלות של ונציה ופארק המים, וסיום בפארק עולם הקולנוע המדהים.

  • 8 ימים ללונדון ופריס - אוטובוס הקומתיים האדום, מוזיאון השעווה, רכבת היורו סטארבמנהרה בלב ים לפריס, דיסנילנד ופארק אסטריקס לקינוח.
אם נוסיף לכך את המכנה המשותף, שאין בטיולים אחרים, כמו האווירה הדתית, חוויית השבת המיוחדת והמשפחתית, והלהיות ביחד ובאופן רצוף שבוע ימים, מה שבדרך כלל אין בחיי היום יום. כל זה יוצר משפחה מלוכדת אוהבת ושמחה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: