אא

דיזנהאוז משיקה חוברת סאמר סקול ואקסטרים קיץ 2009

בחוברת מגוון מסלולים ותחומי פעילות חדשים ומעניינים לצעירים. המנכ"ל, רון שחף: "הורים רבים מוותרים על הטיול המשפחתי, אבל הוויתור הכלכלי לא יבוא על חשבון הילדים, אשר יוצאים לבדם למחנה בחו"ל".

Shutterstock Shutterstock
בין החידושים בחוברת חופשות סאמר סקול ואקסטרים לעונת קיץ 2009 שמשיקה חברת דיזנהאוז: מחנה צלילה בעל אופי "ירוק" למען הסביבה, במהלכו משתתפים בני הנוער בתכנית צלילה לשימור האלמוגים מול חופי תאילנד, יחד עם בני גילם חובבי איכות סביבה מכל העולם, וסאמר סקול בקנדה, בשיתוף ארגון 'בני ברית', שמטרתו מפגש עם בני נוער מהקהילה היהודית בארה"ב וקנדה על טהרת ערכי היהדות, זאת לצד לימודי אנגלית ובדגש על פעילות ספורט ימית ענפה.

מחירי חופשות ומחנות הסאמר סקול בחוברת נמוכים בשיעור ממוצע של כ- 5% ביחס למחירי חבילות דומות שהוצעו בשנה שעברה, וזאת לאור ההאטה הכלכלית בשווקי העולם המביאה סיטונאים בתחום ברחבי העולם להציע מחירים אטרקטיביים יותר ובכך להעלות את רמות הביקושים. עם זאת, מציינים בדיזנהאוז כי כבר עתה, למעלה מחודשיים לפני החופש הגדול, נצפה גידול של 20% במספר הנרשמים ביחס לשנה שעברה.

לדברי רון שחף, מנכ"ל דיזנהאוז תיירות ותעופה, "הורים רבים מציינים כסיבה להרשמה את העובדה שהקיץ, בתור צעד חסכוני, בכוונת המשפחה לוותר על הטיול המשפחתי. אולם, הוויתור הכלכלי לא יבוא על חשבון הילדים, אשר יוצאים לבדם למחנה בחו"ל. כמו כן, כחלק מהמגמה לקבל מלוא התמורה עבור כספם, המאפיינת תקופה כלכלית זו, ישנו ביקוש גובר מצד ההורים למסלולי סאמר סקול בהם ישנם לימודי אנגלית אינטנסיביים והמתקיימים במסגרת קמפוסים אוניברסיטאיים. העדפה זו מנוגדת לפופולאריות שצברו בשנים האחרונות מחנות קיץ על טהרת האקסטרים".

עוד בחוברת: שלל מחנות סאמר סקול באנגליה, ספרד קפריסין, ארה"ב וקנדה, ואירופה וכן טיולי צעירים לתאילנד.
באתר האינטרנט של חופשות סאמר סקול ואקסטרים לעונת קיץ 2009 ניתן למצוא את פרטי המסלולים וכן פורום דרכו יכולים ההורים והילדים להכיר עוד לפני היציאה לטיול ולקבל מידע ממי שכבר נסעו למחנות קיץ עם החברה בשנים קודמות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: