אא

בלעדי ל-passportnews המודל הטורקי של בריטיש איירוויס

יוזמה חדשנית של בריטיש איירווייס. יעל קטן מנכ"לית בריטיש איירוויס הביאה לארץ במיוחד 10 סוכני נסיעות מטורקיה שהופגשו עם 10 סוכנים מובחרים מישראל והסבירו להם איך הם ממשיכים להרוויח כסף גם שהעמלה ירדה ל-0%.

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה, בריטיש איירווייס עשתה אתמול יוזמה חדשנית ומעניינת כדי להסביר לסוכני הנסיעות שההורדה לעמלת 0% לא כל כך נוראית. בשקט, די בסודיות הנחיתה בישראל בריטיש, 10 סוכני נסיעות מטורקיה שעברה תהליך דומה של הורדת העמלה ל0%.


הסוכנים הטורקים הופגשו עם 10 סוכני נסיעות מובחרים מהשוק בישראל. הנ"ל זומנו אתמול למלון דיוויד אינטר-קונטיננטל למפגש שהוגדר ע"י הסוכנים כמעניין, מרתק. הסוכנים הטורקים הסבירו לעמיתים מישראל כי הם לא נפגעו מהירידה של העמלה ל0%, אלה ידעו אפילו למנף אותה לטובת עסקים משגשגים במשרדים שלהם.


 התחושה של הסוכנים מישראל שהשתתפו במפגש הלא שגרתי, שאפשר בהחלט להתמודד עם רוע הגזרה של ירידת העמלה. הנושא היחיד ששונה מהשוק הטורקי, ששם הם גובים דמי טיפול נמוכים בהרבה מהמקובל בשוק בישראל.


יעל קטן, מנכ"לית בריטיש איירווייס בישראל אישרה הבוקר את דבר המפגש, וציינה:" אני מאשרת שהיה מפגש כזה, אבל רציתי שזה יהיה מחוץ לתקשורת, לכן שמרנו על פרופיל נמוך. רצינו פשוט לעשות מפגש מקצועי לא פורמלי. בין הסוכנים בארץ לבין סוכני נסיעות שעברו את התהליך, ולשמוע כיצד הם עברו את התהליך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: