אא

חברת "אקו טיולי שטח" פועלת להחזרת 24 מטיילים ישראלים ממקסיקו סיטי

המטיילים ואנשי הצוות הישראלים, שנמצאים כעת במקסיקו סיטי, מבקשים לחזור לארץ בעקבות התפרצות מגפת "שפעת החזירים". החברה גם פתחה מוקד מיוחד לטיפול בפניות של משפחות המטיילים ופנתה למשרד הבריאות, על מנת לבדוק האם יש הנחיות מיוחדות לגבי הישראלים שחוזרים ממקסיקו.

Shutterstock Shutterstock
גולן לובנוב, סמנכ"ל חברת התיירות "אקו טיולי שטח", מוסר היום כי בעקבות התפרצות מגפת שפעת החזירים במקסיקו פועלת החברה להקדים את חזרתם ארצה של 24 מטיילים ישראלים ואנשי צוות הנמצאים כעת במקסיקו סיטי. בשעות אלו נמצאים אנשי החברה בקשר מול חברת התעופה איבריה ובודקים את העלויות והפעילויות הנדרשות. כמו כן, החברה פתחה מוקד טלפוני מיוחד לטיפול בפניות הרבות מצד בני המשפחה והחברים של המטיילים, החרדים לבריאותם.

"חודש אפריל מסמן את סוף עונת התיירות למדינה ובמקום נמצאת הקבוצה האחרונה של מטיילים ישראלים מטעם החברה שיצאה לטיול באזור. הקבוצה הייתה אמורה לחזור ארצה רק ביום חמישי הקרוב אך הם מבקשים להקדים את חזרתם כבר כעת, בעקבות התפרצות המגפה במדינה וכן בעקבות לחץ המשפחות שבארץ החרדים לשלומם. במקביל פנתה החברה למשרד הבריאות על מנת לבדוק אם ישנם הנחיות מיוחדות לטיפול רפואי בקבוצה עם חזרתם ארצה", מוסר לובנוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: