אא

ישראייר תשווק חבילות תרבות למופעים המובילים באירופה

בתחום התרבות תשווק החברה בקיץ הקרוב חבילות למיטב אירועי התרבות באירופה כגון, לפסטיבל האופרה של ורונה ולהופעות של מדונה וליאונרד כהן.

Shutterstock Shutterstock
קבוצת ישראייר תתמקד השנה בתחום התרבות ותשווק חבילות לפסטיבל האופרה השנתי בארנה של ורונה, המאגד בתוכו את מיטב יצירות האופרה הבינלאומיות, כגון כרמן, אאידה, הספר מסביליה, טוסקה וטורנדוט וחבילות תרבות הכוללות הופעות של האומנים הגדולים בעולם, ביניהם מדונה, ליאונרד כהן, לני קרביץ ו- U2 במגוון יעדים באירופה, כגון פריז, רומא, וברצלונה.

דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר: "אירועי התרבות מהווים חלק בלתי נפרד מהנוף ומהמסורת האירופית. לכן בחרנו להציע ללקוחותינו חבילות הכוללות את ההופעות הטובות והנחשבות ביותר בעולם, בהשתתפות אומנים מהשורה הראשונה. בנוסף אנו פונים לקהל חובב האופרות ומציעים להם את הפסטיבל הטוב ביותר בתחום. יש אומרים שמי שלא ראה את פסטיבל האופרה בוורונה, לא ראה אופרה מימיו"

פירוט חבילות התרבות לאירופה
מדונה וליאונרד כהן בפריז – כולל 2 מופעים - החבילה כוללת טיסה לפריז, 7 לילות במלון 3 כוכבים - Bristol Republique מה- 6 ביולי עד ה- 13 ביולי, על בסיס ארוחת בוקר, כרטיסים למופעים של ליאונרד כהן ב- 7 ביולי ושל מדונה ב- 9 ביולי, מסי נמל והיטל דלק. מחיר לאדם בחדר זוגי: $1,629.

מדונה בברצלונה - החבילה כוללת טיסה לברצלונה, 4 לילות במלון 4 כוכבים -PLAZA מה- 19 ביולי עד ה- 23 ביולי, על בסיס ארוחת בוקר, העברות מ/לשדה התעופה, כרטיס למופע של מדונה ב- 21 ביולי, מסי נמל והיטל דלק. מחיר לאדם בחדר זוגי: $1,059.

לני קרביץ ברומא - החבילה כוללת טיסות שכר לרומא, 3 לילות במלונות 3 כוכבים - San Giusto או Bled או דומים להם, מה- 4 ביוני עד ה- 7 ביוני, על בסיס ארוחת בוקר, כרטיס למופע של לני קרביץ, מסי נמל והיטל דלק. מחיר לאדם בחדר זוגי: $865.

חבילות אופרה בוורונה - החבילה כוללת טיסות שכר זר לוורונה, 3 לילות במלון 4 כוכבים - Antares על בסיס ארוחת בוקר, כרטיס כניסה לאופרה, מסי נמל והיטל דלק. מחיר לאדם בחדר זוגי: $819.
תאריכי האופרות:
כרמן – בין התאריכים 19.6- 28.8.
אאידה – בין התאריכים 20.6- 30.8.
טורנדוט – בין התאריכים 26.6- 7.8.
טוסקה – בין התאריכים 15.8- 29.8.
הספר מסביליה – בין התאריכים 11.7- 14.8.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: