אא

קובי קרני: "לאור נכונותם של הגופים הגדולים להצטרף להתאחדות החלטתי להמשיך בתפקיד"

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, מודיע באופן רשמי על החלטתו להישאר בתפקיד קנציה נוספת, כפי שפורסם לראשונה ב'פספורטניוז'. החברות הגדולות: איסתא, דיזנהאוז, אופיר טורס, אמסלם ואופקים הביעו נכונות להכנס לוועד.

Shutterstock Shutterstock
עכשיו זה רשמי, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, מודיע באופן רשמי על החלטתו להישאר בתפקיד יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות קדנציה נוספת.

בתקופה האחרונה קרני התלבט מאוד אם להמשיך בתפקיד, אך בעקבות לחץ כבד שהופעל עליו והבטחתם של הגופים הגדולים לתת לו גיבוי, הוא החליט להישאר בתקפיד. קרני קיבל תמיכה מהחברות אמסלם טורס, דיזנהאוז, אופיר טורס, איסתא ואופקים, שאף הביעו נכונות להכנס לוועד ההתאחדות, ומקבל גיבוי מיוטרוול ופלנאטו.

על החלטתו אמר קרני, כי "לאור הפניות מצד החברים הרבים, ובמיוחד לאור נכונותם ורצונם של חברי התאחדות מובילים וחשובים, שלראשונה הביעו את רצונם להצטרף כחברי ועד בפועל, זאת בנוסף לנציגי ארגוני הסוכנים, והחברים המכהנים כבר בוועד, החלטתי להמשיך בתקפיד היו"ר.

קרני מציין עוד כי: "האתגרים העומדים בפנינו הם מהמכריעים שידענו מאז היווסדו של הענף. אנחנו נמצאים בעיצומם של תהליכים שעומדים לשנות את פני הענף כפי שהכרנו עד כה. אני מעודד מרוח שיתוף הפעולה חסרת התקדים לפעולות ההתאחדות, ומקווה שיחד עם חברי הוועד החדשים שיבחרו נצלח את התקופה המשמעותית ביותר שידענו. למרות שבתקופה הזו נדרש כל איש לעשות לביתו וקבלת התפקיד בעת הזו אינה קלה לי, אני מכיר באחריות המוטלת על ההתאחדות לסיים את התהליכים המשמעותיים שהחלו בתקופתי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: