אא

חברת התיירות דיזנהאוז בקמפיין טלוויזיה בהיקף של 3 מיליון שקל

החברה מפרסמת שירות חדש ובלעדי, בו ניתן לקבל אישור מיידי לשירותי הטיסה, המלונאות והרכב ישירות למחשב הלקוח, ללא צורך בהמתנה למענה של נציג טלפוני להשלמת ההזמנה.

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות דיזנהאוז עולה בקמפיין טלוויזיה ראשון בתולדותיה, בהיקף של 3 מיליון שקל. הקמפיין, אשר יכלול סרטונים בטלוויזיה, פריסה בעיתונות, תשדירי רדיו ואינטרנט, יעלה לאוויר ב- 17 במאי למשך כשלושה שבועות, באמצעות משרד הפרסום פלד. הסיסמה שתלווה את הקמפיין: "לוקחים הכל באיזי - Deasy.co.il אתר התיירות של ישראל".

לפרסומות הטלוויזיה צולמו שני סרטונים להצגת התועלות העיקריות של השירות החדש. בסרטון אחד זוג צעיר המחליט באופן ספונטני לטוס לבנגקוק ומכרטס בעצמו את כרטיס הטיסה מהבית ובסרטון השני תרמילאי המתקשה באיתור כתובת ברומא בלילה, מנסה להיעזר בבחורה מקומית וזוכה לתרסיס מדמיע בפניו.

איציק פנסו, מנכ"ל דיזנהאוז, מסר כי: "הקמפיין מפרסם את השירות החדש והבלעדי אותו מציעה דיזנהאוז. החל מהחודש, ניתן להזמין את כל שירותי התיירות שמציעה דיזנהאוז, ולקבל אישור מיידי ישירות למייל האישי של הלקוח, תוך קבלה והדפסה של כרטיסי טיסות סדירות ושאר השוברים באופן עצמאי, ישירות בבית הלקוח. שירות חדשני זה, חוסך ללקוח את ההמתנה לאישור השירותים והנפקת כרטיסי הטיסה והשוברים ע"י נציג טלפוני, ומאפשר לו לקבל שירותי תיירות מלאים ישירות בביתו, לרבות, הזמנת טיסות, בתי מלון ורכב."

את כל השירותים ניתן להזמין באמצעות אתר התיירות החדש של החברה http://www.deasy.co.il, בו ניתן לקבל בנוסף, מידע רחב ומקיף על בתי מלון כולל מפות משוכללות וחוות דעת של גולשים.

פנסו הוסיף כי: "דיזנהאוז פועלת למתן השירות הטוב ביותר ללקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח אמצעים טכנולוגיים חדשניים על מנת לפשט את תהליך ההזמנה, ולספק לגולשים חווית רכישה מהסוג המתקדם ביותר."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: