אא

32% מהישראלים מעדיפים לחכות למבצעי הרגע האחרון

על פי סקר 'אינדקס מסטרקארד' שנערך לאחרונה בישראל: 67% מהישראלים מתכננים לנסוע לחו"ל, מתוכם 54% נוסעים למטרות חופשה, 45% מסמנים את מערב אירופה כיעד מועדף ו- 32% מעדיפים לחכות למבצעי הרגע האחרון לשם ביצוע הזמנה.

Shutterstock Shutterstock
סקר 'אינדקס מסטרקארד', הבודק את הרגלי השימוש של מחזיקי כרטיס אשראי, נערך בישראל לראשונה על ידי מסטרקארד העולמית, ומגלה כי 67.8% מהישראלים מתכוונים לנסוע לחו"ל במהלך 2009. 54% מהם ייסעו לחופשה ו- 32% מעדיפים לחכות למבצעי הרגע האחרון בטרם יבצעו הזמנה.

כ- 11% מהמשיבים ציינו כי מעולם לא נסעו לחו"ל, בעוד 34% דיווחו כי נסעו לחו"ל לפחות אחת לשנתיים. היעדים המועדפים על ישראלים, הנוסעים למטרות חופשה, הם מערב אירופה וצפון אמריקה . יעדים נוספים הם: המזרח הרחוק , דרום אמריקה , מזרח אירופה ואפריקה .

מן הסקר עולה כי 38% מהמשיבים הנוסעים לחו"ל מעדיפים לתכנן את נסיעותיהם באופן עצמאי ולערוך הזמנות נפרדות עבור כל אחד ממרכיבי הנסיעה, כולל טיסות, סידורי לינה והשכרת רכב. 26% מהמשיבים ציינו כי הם מעדיפים חבילות נופש.

כ- 35.3% מהישראלים אמרו כי כרטיסי האשראי הם אופן התשלום המועדף עליהם בעת השהייה בחו"ל, כאשר 50% ציינו את נוחות וקלות השימוש כיתרון העיקרי להעדפה זו.

קרין דאלווה, מנהלת איזור ישראל, מסטרקארד: "היום יותר מתמיד, מעדיפים הנוסעים לחו"ל אמצעי תשלום הכולל גם הטבות במדינות היעד. כששאלנו מחזיקי כרטיסי אשראי בישראל לגבי שירותים נוספים המוצעים על ידי כרטיסיהם, אשר בהם הם משתמשים 'ביטוח הנסיעות לחו"ל' צוין כשירות מספר אחת על ידי 27% מכלל המשיבים. שמחנו לגלות כי תוצאות סקר 'אינדקס מסטרקארד' הוכיחו שהישראלים הנוסעים לחו"ל רואים בכרטיסי האשראי אמצעי נוח ובטוח לנסיעותיהם, כאשר 35.3% מהישראלים ציינו כי כרטיסי האשראי הם אמצעי התשלום המועדף עליהם בעת השהייה בחו"ל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: