אא

"קופצים לחופשה עם ארקיע": קמפיין פרסומי חדש בהיקף של 11 מיליון שקלים

הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, אינטרנט, שלטי חוצות ובעיתונות הכתובה. במסגרת הקמפיין תעלה פרסומת טלוויזיונית בכיכובם של חברי נבחרת ישראל בהתעמלות.

Shutterstock Shutterstock
חברת ארקיע מעלה קמפיין פרסומי, בהשקעה של 11 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי, תחת הקונספט "קופצים לחופשה עם ארקיע". מטרת הקמפיין לחשוף את הציבור למוצריה השונים והמגוונים של החברה, המתאימים למשפחות, צעירים וגימלאים.

הקמפיין, שיימשך עד מאי 2010, יכלול פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסומות באינטרנט ובעיתונות הכתובה וילווה בסדרה של מבצעים מיוחדים לטיולים מאורגנים, טיסות וחבילות נופש.

דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשנל, אמר: "ארקיע יוצאת בקמפיין שפונה לכל הקהלים ומעלה את המודעות לכך שלחברה חבילות אטרקטיביות ונוחות לכל כיס לחופשות בארץ ובחו"ל".

במסגרת הקמפיין תעלה פרסומת טלוויזיונית, בכיכובם של חברי נבחרת ישראל בהתעמלות, בעבר ובהווה ולוליינים בגילאי 9 ועד 55, שבמהלכה המתעמלים והלוליינים קופצים על טרמפולינה ונראים מרחפים באוויר בתנוחות שונות כגון שחיה, הליכה וריקוד.

בין חברי הנבחרת המשתתפים בפרסומת: אלונה דבורינצ'נקו, שהעפילה בפעם הראשונה בתולדות ההתעמלות הישראלית לגמר האולימפי בבייג'ין וסיימה במקום ה- 6, אלון כץ, אלוף ישראל בקפיצות על טרמפולינה ונציג ישראל באליפות העולם ואירופה, יעקוב לוי, אלוף ישראל לשעבר בהתעמלות מכשירים והשתתף באולימפיאדת לוס אנג'לס 1984 וגל בלו, אלוף ישראל לילדים בטרמפולינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: