אא

השילוב המושלם בין חופשה רומנטית באחוזת ספא בגליל לבילוי משפחתי

"אחוזת אסיינדה ביער" נערכת לקיץ ומציעה שלל אטרקציות ופעילויות, בתוך ומחוץ למלון. בין היתר סרט ופופקורן באודיטוריום, מאהל בדואי ומספר סיפורים, בישול באדמה, גננת מוסמכת ובייביסיטר צמודה, בזמן שההורים מתפנקים בעיסוי זוגי בספא.

Shutterstock Shutterstock
מלון "אחוזת אסיינדה ביער", מרשת C-HOTELS, נערך לקיץ במתכונת אירוח משפחות ייחודית, הכוללת פעילויות מגוונות, חוויה קולינארית ומזג אוויר גלילי ונעים שיפיג את חום הקיץ. במסגרת ההיערכות מציע המלון שלל הפעלות, אטרקציות ופעילויות, ביניהן ערבי ארץ ישראל הכוללים שירה בציבור, בישול ארומאטי באדמה, מאהל בדואי המארח מספרת סיפורים, הכנת פיתות בטאבון וכן קומזיץ מפנק עם מרשמלו.

לרשות הילדים עוצב במיוחד מועדון ילדים חדשני המופעל על ידי גננת מוסמכת ומציע שלל משחקים עדכניים לכל הגילאים, משחקי סוני פלייסטיישן ופעילויות יצירה קיציות. לאורך היום ניתן ליהנות מסרטים לכל הגילאים המוקרנים באודיטוריום פרטי ומאובזר וכמובן גם פופקורן.

אורחים נמרצים במיוחד יוכלו לשאול ציוד אופניים כולל המלצות למסלולי טבע באזור או לטייל ברחבי 70 הדונמים המטופחים של האחוזה. עוד במסגרת ההיערכות - עבור הילדים הותאם תפריט בריכה מיוחד על ידי תזונאית המפרט את מס' הקלוריות בכל מנה ובנוסף, מציע המלון שירותי בייביסיטר פרטיים. כל אלה מצטרפים לרשימת האטרקציות והמתקנים הקבועים של המלון, הכוללים מתחם ספא משוכלל ומפנק, מגרשי ספורט, כושר ומיני גולף.

אור ברקת, סמנכ"לית השיווק ברשת C-HOTELS, מסרה כי חופשה משפחתית בחודשי הקיץ מתאפיינת לרוב בשהות ממושכת ולשם כך נערכים במלונות הרשת במגוון פעילויות מיוחד, מקורי ואטרקטיבי, אשר יענה על צרכיהם של כל הקהלים ובעיקר יבטיח תמורה מלאה עבור החופשה. בהתאם לכך וכאסטרטגיה, נעשה מאמץ להרחיב את המגוון בפעילויות המתבצעות בתוך המלון לכל בני המשפחה, על מנת שלא "להתיש" את ההורים ומצד שני לא להותיר רגע דל לילדים, והכל בטעם של עוד..

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: