אא

ישראייר תחל בהפעלת קווים סדירים במסגרת מדיניות השמיים הפתוחים

טיסות ישראייר יעלו על מערכות ההפצה הבינלאומיות [GDS] החל מחודש יוני הקרוב. המשמעות: הרחבת היצע הטיסות הסדירות וכרטוס אלקטרוני. בעקבות הצטרפותה הצפויה מקדמת ישראייר בימים אלה הסכמי אינטר-ליין עם חברות תעופה בינלאומיות.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה ישראייר משלימה את היערכותה להפעלת קווים סדירים במסגרת מדיניות השמיים הפתוחים, והחל מחודש יוני הקרוב תשווק החברה את טיסותיה הסדירות באמצעות מערכות הפצה עולמיות - GDS . עם הצטרפותה של ישראייר לשימוש במערכות אלה, תעבור החברה לכרטוס אלקטרוני. בנוסף בוחנת החברה את האפשרות להרחיב את היצע הטיסות הסדירות הנוכחי ליעדים נוספים, ובמקביל מנהלת תהליכי משא-ומתן לקידום הסכמי אינטר-ליין עם חברות תעופה בעולם.

בעקבות החלטת משרד התחבורה לפני כשנה על מדיניות השמיים הפתוחים, קיבלה ישראייר אישור ממשרד התחבורה להפעלת טיסות סדירות ליעדים מרכזיים באירופה. בימים אלה סיימה ישראייר את היערכותה והיא תתחיל להפעיל טיסות סדירות למגוון יעדים ביניהם לונדון, רומא, מילאנו, מוסקבה-אילת, לובליאנה וניס. כמו כן, מצפה ישראייר לקבל בשבועות הקרובים מינוי של מוביל נקוב גם לברלין ושטוטגרט. עם הצטרפותה למערכת ההפצה תבחן ישראייר את האפשרות להתרחב ליעדים נוספים במתכונת של טיסות סדירות.

דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר: "מדובר במהלך משמעותי עבור חברת ישראייר, המהווה אבן פינה בהשלמת ההכנות לקראת הפעלת קווים סדירים. ההצטרפות למערכות ההפצה העולמיות מאפשרת להרחיב את היצע הטיסות הסדירות שאנו מציעים בהתאם למדיניות השמיים הפתוחים, ולייעל את השירות לנוסע על ידי מעבר לכרטוס אלקטרוני".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: