אא

סמארטנט מרחיבה את הרישות האלחוטי במלון רמדה ירושלים

המלון, בעל 606 החדרים, מרחיב את שיתוף הפעולה עם חברת סמארטנט, ספקית האינטרנט האלחוטי, אשר רישתה בניין נוסף במלון והקימה חדר אינטרנט בהשקעה של כ- 100 אלף ₪.

Shutterstock Shutterstock
במסגרת הרחבת תשתיות האינטרנט רישתה סמארטנט את בניין רויאל, המכיל כ- 300 חדרים והקימה חדר אינטרנט, המכיל שש עמדות מחשב לטובת אורחים ללא מחשב נייד. חדר האינטרנט ישמש גם כמרכז עסקים במלון ויספק שירותי אדמיניסטרציה לאורחי המלון.

יעקב שארי, מנכ"ל המלון, ציין כי "הרחבת הרישות לאגף רויאל והקמת חדר האינטרנט מהווים חלק חשוב מתהליך שיפוץ ושדרוג כולל במלון מאז תחילת השנה. בנוסף לפעילות המשותפת עם סמארטנט שופצו החדרים בקומות 11-12 מן היסוד ונחנך מרכז עסקים מפואר בקומה ה- 12. שירות האינטרנט האיכותי של סמארטנט מאפשר לנו להרחיב את הפנייה לקהל העסקי, הצפוי להשתמש במתקנים המשופצים".

חברת סמארטנט עוסקת ביישום והפעלת רשתות אלחוטיות במקומות ציבוריים. הכנסות החברה מגיעות מדמי שימוש באינטרנט על ידי אורחי המתחמים בהם מותקנות תשתיותיה. סמארטנט מספקת שירותי אינטרנט אלחוטי לבתי מלון רבים ברחבי הארץ ובאירופה. גיא שאולי, סמנכ"ל שיווק בסמארטנט: "הרחבת שיתוף הפעולה עם המלון היא תוצאה של פעילות לאורך שנה, אשר הוכיחה את עצמה הן מבחינת הביקוש לשירות והן מבחינת איכות השירות לאורח. ההשקעה הנוספת במלון תשפר עוד יותר את הנגישות לאינטרנט ממנה נהנים אורחי המלון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: