אא

בחברת Hertz צופים התאוששות בשוק השכרת הרכב בחו"ל בקיץ 2009

אריאל טובל, מנהל המגזר הפרטי בחברה: "הפחתת ציי הרכב באירופה בעקבות המשבר הכלכלי, מחייבת את התייר הישראלי להזמין רכב להשכרה זמן רב מראש". איטליה, הולנד וצרפת צפויות להיות היעד ה"חם" של הישראלים בקיץ הקרוב.

Shutterstock Shutterstock
אריאל טובל, מנהל המגזר הפרטי ב-Hertz, מעריך כי השנה יהיה קשה למצוא רכבים להשכרה, בעיקר באירופה, אם לא ימהרו להזמין מספיק זמן מראש. הערכה זו נשענת על ההנחה שחברות השכרת רכב צמצמו את מלאי המכוניות שלהן, בשל המשבר הכלכלי והחפיפה בין מועדי החופשות של הישראלים והאירופאים בקיץ. טובל מדגיש כי עיקר הקושי יהיה בספרד, צרפת, הולנד ויוון.

יחד עם זאת, מסביר טובל, ניכרת התאוששות בשוק בישראל ומספר הבקשות להזמנת רכבים בהשוואה למספרם בחג הפסח עלה, כך שלהערכתו יהיה גידול בהזמנות לקיץ. מבחינת היעדים הפופולאריים, נכון לעכשיו, איטליה והולנד נמצאות בראש אך גם צרפת, במיוחד פריז וניס, תופסים תאוצה. לצרפת מציעה Hertz כרטיס כניסה ליחיד ליורו-דיסני, ששוויו גבוה מיום השכרה ממוצע.

"המשבר הכלכלי מראה את אותותיו באופי ההזמנות, משכירי הרכב מנסים לחסוך ולהתפשר על סוג הרכב המושכר והשיקול הכלכלי עומד לנגד עיניהם. הדרישה השכיחה היא לרכב פחות מפואר, עם העדפה מסוימת לרכב עם גיר ידני על פני גיר אוטומט כדי לחסוך במחיר ההשכרה", אומר טובל. סוג הרכב להשכרה הנפוץ במדינות אלו הוא הרכב המשפחתי הקטן והידני . בין הדגמים הפופלאריים ביותר נמצאים הפורד פוקוס והאופל אסטרה. להערכתו ממוצע ימי השכרה של הישראלים עומד על 5-7 ימי השכרה ומרבית העסקאות יהיו לרכבים משפחתיים, שכן מדובר בעונת תיירות המאופיינת ביציאתן של משפחות לחופשה.

המבצעים של חברת Hertz לקיץ 2009:
• ספרד - פורד פוקוס, 7 ימים, הכול כלול עם כל הביטוחים + נהג נוסף, 273 אירו
• איטליה - פורד פוקוס סטיישן, 7 ימים, הכול כלול עם כל הביטוחים + נהג נוסף, 322 אירו
• שוויץ - פורד פוקוס, 7 ימים, הכול כלול עם כל הביטוחים + נהג נוסף, 608 SFR
• צרפת - פולקסווגן גולף, 7 ימים, הכול כלול עם כל הביטוחים, 280 אירו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: