אא

15 מיליון דולר הושקעו בשיפוץ מלון "ג'רוזלם גולד"

אריאלה שמידע-דורון, בעלת המלון, מספרת ל"פספורט" על המלון, אשר ממוקם בשער הכניסה לירושלים, על השדרוג וגם על האני מאמין שלה: "אני מקפידה על כל פרט ופרט, עד לקבלת התודה נהנינו מהאורחים לפני שהם עוזבים, זה הסיפוק הגדול שלי".

Shutterstock Shutterstock

200 חדרי המלון ביניהם 24 סוויטות, עברו שיפוץ מקיף, רוהטו בסגנון אירופאי, בריהוט עץ מהגוני ומזרונים אורטופדים, טלוויזיות המחוברות ללוויין, אינטרנט, מיני פריג'ידר, כספת, מיזוג אוויר, טלפון עם קו בינלאומי ואמבטיה. המלון מעניק שרותי כביסה וניתן למצוא בו את מסעדת "מצדה" ובית כנסת. בטרקלין העסקים של המלון ציוד חדיש הכולל מכונות צילום, פקסים, מחשבים ואינטרנט.

מסעדת המלון "ירושלים של זהב", בניהולה של השפית מרינה נבדרוף, כוללת 200 מקומות ישיבה. חניון תת קרקעי בקרבת המלון עומד לרשות האורחים, החניה בתשלום.

המלון ממוקם בשער הכניסה לירושלים, ליד תחנת האוטובוסים המרכזית של "אגד", בקרבת מרכז הקונגרסים, בנייני האומה, המרכז המסחרי ותחבורה נוחה לכל אתרי התיירות המרכזיים של העיר.

אריאלה שמידע-דורון: "הכסף הרב שהשקעתי בשיפוץ המלון והמהפך בתפישה, הביאו לכך שכל אחד יימצא את מקומו ויהנה מהיחס שהוא ייקבל מכל צוות עובדי המלון. בתחילה המלון היה מיועד לקבוצות יהודים חרדים שהגיעו לירושלים מרחבי העולם ומהשכונות החרדיות. כדי ללמוד את אורח חייהם של החרדים נסעתי לארה"ב והתיישבתי בתוך ליבה של קהילה זאת. בחמש השנים האחרונות עברתי מביתי בהרצליה לגור מספר לילות בשבוע במלון, במטרה אחת, להיות קרובה לאורחים ולדאוג שהכל יידפוק. לכן, אני מקפידה על כל פרט ופרט, עד לקבלת התודה נהנינו מהאורחים לפני שהם עוזבים, זה הסיפוק הגדול שלי."



אריאלה שמידע-דורון: "עברתי לגור מספר לילות בשבוע במלון, במטרה אחת, להיות קרובה לאורחים ולדאוג שהכל יידפוק"



צוות מסעדת המלון "ירושלים של זהב", בניהולה של השפית מרינה נבדרוף


במסעדת "ירושלים של זהב" 200 מקומות ישיבה


צילומים: ניסים קלדרון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: