אא

HERTZ ישראל תספק את שירותי הרכב של משתתפי המכבייה ה- 18

היקף העסקה מוערך בכמיליון ש"ח, במסגרתו תספק החברה שירותי רכב והסעות לכל משלחות המכבייה ואת רכבי המטה. לטובת תפעול הפרויקט תפתח HERTZ סניף ייעודי בכפר המכבייה.

Shutterstock Shutterstock
חברת השכרת הרכב HERTZ ישראל נבחרה לספק הראשי בתחום שירותי הרכב למשחקי המכבייה ה- 18, שייערכו החל מה- 13 ביולי בישראל. היקף הפעילות מוערך בכמיליון ש"ח, ויכלול את אספקת כל צרכי שירותי הרכב למשלחות הבינלאומיות, לרבות למלווים ולמשפחות הספורטאים שיגיעו לארץ. בנוסף תספק החברה גם את רכבי המטה המארגן של המכבייה.

על פי ההערכות צפויים להגיע למשחקים בישראל כ- 5,000 ספורטאים ממדינות שונות בחו"ל עם כמה מאות אנשים המהווים את חברי המשלחות, המלווים והתקשורת, כאשר אליהם יצטרפו עוד כ- 2,000 ישראלים.

מחברת HERTZ נמסר כי מטה המכבייה כבר עושה שימוש ברכבי החברה ורוב המשלחות מחו"ל כבר העבירו את רשימת הצרכים הייחודיים להם. בין ההטבות המיוחדות HERTZ תספק את הרכבים בבתי המלון בהם יתאכסנו המשלחות, ותפתח סניף בכפר המכבייה לטובת מתן שירותים במקום, כמו גם מרכז תמיכה שיפעל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

דני שמעוני, מנכ"ל החברה מציין כי "החסות למכבייה הינה תוצר של אסטרטגיית הפעילות שלנו לשנה הקרובה והיא בהחלט אירוע חשוב ובינלאומי שרצינו לקחת בו חלק, אין לי ספק ש- HERTZ תספק שירות ומענה איכותי מצוין. החיבור בין ספורט, הישגיות ומצוינות מאפיין גם את ערכי המותג של HERTZ, אשר חרתה על דגלה לשים את הלקוח במרכז, תחת הסלוגן: "מנצחים בכל מחיר"."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: