אא

האם הסמבה הברזילאית בדרך לארץ?

עשרות סוכני נסיעות מברזיל ונציגים של משרד התיירות הברזילאי יגיעו לישראל כאורחי אל על, במטרה לקדם את התיירות מישראל לברזיל. האורחים ישתתפו בסדנא מיוחדת וסוכנים מישראל יוכלו לסגור חבילות תיירות מיידיות עם הספקים מברזיל.

Shutterstock Shutterstock
עשרות סוכני נסיעות מברזיל יגיעו לישראל כאורחי חברת התעופה אל על וישתתפו בסדנא, שתתקיים ביום חמישי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א.

בסדנא, שתיערך ע"י חברת אל על, בשיתוף עם משרד התיירות הברזילאי, ישתתפו נציגי אזורי תיירות מרכזיים בברזיל , ספקי תיירות ברזילאים וסוכני נסיעות ישראליים, שיוכלו לסגור חבילות תיירות מיידיות עם הספקים מברזיל. במסגרת הסדנא יערוך משרד התיירות הברזילאי מצגת לסוכנים ויתקיים ערב חווייתי עם הופעה של להקת סמבה שתגיע במיוחד מריו דה ז'נרו.

דוד מימון, סמנכ"ל לקוחות באל על: "השקת קו הטיסות הסדיר הישיר של אל על לסאו פאולו, לפני כחודשיים, זוכה לפופולריות רבה בקרב הישראלים ומקרב לישראל את יבשת דרום אמריקה. מטרת הסדנא, אליה מגיעים עשרות סוכנים מברזיל, הרואים גם הם חשיבות רבה בעידוד הקו החדש, לפתוח בפני הסוכנים בישראל את הפוטנציאל התיירותי העצום של ברזיל, תוך לימוד כל אזורי המדינה המהווה כ-60% מכלל יבשת דרום אמריקה, וחשיפה לחבילות נופש מגוונות יותר לאזור. אנו רואים ביקוש גובר והולך של ישראלים לחבילות לדרום אמריקה ומקווים שביקור הסוכנים בארץ, יפתח בפני התייר הישראלי אפשרויות נוספות. בנוסף אנו צופים כי הביקור בארץ יביא לצמיחה של עשרות אחוזים גם בהיקף תנועת התיירות מדרום אמריקה לישראל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: