אא

מינהל התעופה האמריקאי החל היום בביקורת ברשות התעופה האזרחית

הצוות האמריקאי מסייע לישראל בהעלאת דירוג בטיחות התעופה של ישראל לאחר ההחלטה להורידה לקטגוריה 2. אנשי רשות התעופה יציגו בפני הצוות האמריקאי את התקדמות תיקון הליקויים.

Shutterstock Shutterstock

צוות של מינהל התעופה הפדרלי האמריקאי שהגיע אתמול לישראל החל היום בשלב הראשון של הביקרות ברשות התעופה האזרחית לקראת החזרתה של ישראל לדירוג הגבוה של בטיחות התעופה.

מינהל התעופה הפדרלי האמריקאי הוריד בסוף 2008 את דירוג בטיחות הטיסה של ישראל מקטגוריה 1 לקטגוריה 2 על רקע ליקויים בטיחותיים שהתגלו ברמת הפיקוח על התעופה האזרחית בארץ.

אנשי רשות התעופה האזרחית יציגו היום לראשונה בפני צוות האמריקאי את התקדמות תיקון הליקויים, בהתאם לתוכנית עבודה שסוכמה בין ה- FAA לרשות התעופה האזרחית .



יצויין כי מנהל רשות התעופה האזרחית אלוף גיורא רום הקים מינהלת חדשה ושמה תב"ל – תעופה בטוחה לישראל, המרכזת את כל הפעילות להחזרתה של ישראל לקטגוריה 1.

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כ"ץ הודיע עם כניסתו לתפקיד כי אחד הנושאים העיקריים שיעמדו בראש סדר העדיפויות של המשרד יהיה החזרתה המהירה של ישראל לדירוג הגבוה של הבטיחות.

17 מפקחים של רשות התעופה האזרחית סיימו אתמול בהצלחה קורס ראשון בפיקוח על מובילים אווירים. הקורס נערך על ידי מדריכים מטעם האקדמיה של ה- FAA שהגיעו לישראל במיוחד לצורך הקורס.

בחודש הבא יחל ברשות התעופה האזרחית קורס נוסף של מפקחי כושר אווירי שיועבר גם כן על ידי מדריכי האקדמיה של ה- FAA.

במהלך כנס תעופה שהתקיים בשבוע שעבר באתונה נפגש מנהל רשות התעופה האזרחית, גיורא רום עם משלחת גדולה של ה- FAA ודן עמם במספר נושאים קשורים לביסוס מעמדה של רת"א בתחום חקירת תאונות אוויריות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: