אא

עקב התחרות: בריטיש איירווייס ממשיכה להוריד מחירים

בשל המאבק הגובר על הקו ללונדון לחברה הבריטית אין ברירה, אלא לגבות מחירים הנמוכים בשליש ממחירי השנה שעברה. יעל קטן: "החלטנו זאת כדי לאפשר ליותר ישראלים לטוס לחו"ל במחירים אטרקטיביים בקיץ הקרוב".

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה בריטיש איירווייס מציגה את מחירי הטיסות לקיץ 2009, אשר נמוכים בשיעור של בין 29% ל-35% מהמחירים בתקופה המקבילה אשתקד.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "בניגוד למגמה הרווחת בענף התעופה של עליית מחירים בעונת הקיץ, ולמרות מחירי הדלק אשר צוברים שוב תאוצה, החלטנו דווקא בעונת הקיץ הנוכחית להוזיל את רמות המחירים הקבועות שלנו ללונדון בשיעור של עד 35 אחוזים לעומת הקיץ שעבר. זאת כדי לאפשר ליותר ישראלים לטוס לחו"ל במחירים אטרקטיביים בקיץ הקרוב. כל המחירים החדשים יהיו תקפים לרכישה ולטיסה עד להודעה חדשה."

כך לדוגמא, מחירו ההתחלתי של כרטיס טיסה ללונדון במחלקת תיירים יעמוד על $497, ירידה של כ- 36% לעומת קיץ 2008, אז עמד מחירו ההתחלתי של הכרטיס על $779. מחירו ההתחלתי של כרטיס טיסה במחלקת עסקים יעמוד על $1,410, כ- 35% פחות מהמחיר בקיץ שעבר, שהסתכם ב- $2,186. מחירו ההתחלתי של כרטיס טיסה במחלקת תיירים פלוס עומד על $1,027, ירידה של כ- 29% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז מחירו ההתחלתי של כרטיס במחלקה זו עמד על $1,446.

כל המחירים שלעיל כוללים מיסים, היטלים ודמי שירות והם נכנסים לתוקף מיידית ועד להודעה חדשה. בחברה מציינים כי ייתכן שינוי בגובה דמי השירות ברכישת כרטיס טיסה באמצעות סוכני הנסיעות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: