אא

אל על רכשה מחשבים ניידים של פנסוניק לתחזוקה ממוחשבת של צי המטוסים

עשרות מחשבים ניידים נרכשו במסגרת עסקה עם חברת גטר טק, נציגת פנסוניק בישראל בתחום זה. המחשבים החדשים ישמשו את הצוותים הטכניים של חברת התעופה בתהליכי התחזוקה של צי המטוסים.

Shutterstock Shutterstock
פנסוניק מתמחה בפיתוח וייצור מחשבים ניידים מוקשחים וחצי מוקשחים, המתאימים לעבודה בתנאי שטח, לרבות תחזוקה של אתרים ומתקנים בשטח, כמו מטוסים. המחשבים הניידים החדשים, הכוללים את מלוא התיעוד הטכני של המטוס, מתחברים בתקשורת לספרות הטכנית של מערכות המטוס. באופן זה ניתן לבדוק, ולאתר מיידית תקלות ובעיות ולתקנן וכן להזמין חלקי חילוף נדרשים בלחיצת כפתור מתוך הקטלוג הממוחשב. חלופה זו מייעלת ומקצרת את עבודות התחזוקה בסביבת המטוס.

עפר צברי, סמנכ"ל מחשוב וארגון של אל על, "אל על מקצרת טווח בתהליכי התחזוקה והתפעול של צי המטוסים ומספקת לטכנאי בשטח גישה נוחה ומקוונת לספרות הטכנית ונהלי העבודה. במסגרת השיפור התמידי של היצע השירותים אשר נוסעי אל על פוגשים במהלך הטיסה, אנחנו מחוייבים לזמינות גבוהה של המערכות תוך שמירה על רמה טכנית בלתי מתפשרת ליצירת חוויית טיסה נעימה. מצאנו שהשילוב של ספרות טכנית נגישה, העברת מסרים בזמן אמת בין הטכנאי בשטח למוסכים ומרכז התפעול, העברת המלצות לטיפול ובחינה של כשלים מהווים כלי מצויין להעלאת איכות הפתרון ולמשך הזמן אשר לוקח להגיע אליו. בחרנו בפלטפורמה של פנסוניק לאחר שבחנו אותה במהלך של מספר חודשי עבודה בשטח ומצאנו אותה מתאימה לצרכים שלנו."

דני רוזנפלד, סמנכ"ל מיחשוב ואינטגרציה בגטר-טק, "אל על מצטרפת היום לשורה ארוכה של חברות תעופה מובילות בעולם, שבחרו במחשבים המוקשחים של פנסוניק כפלטפורמה ניידת לתחזוקה ממוחשבת של צי המטוסים. עוצמתו של המחשוב הנייד במשימות שטח כבר הוכחה במגוון רחב של יישומים ועתה תוכל אל על להפיק ממנו ערך רב בקיצור תהליכי עבודה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: