אא

בריטיש איירווייס תפעיל קו טיסות מנמל התעופה London City לניו יורק

יהיה זה נתיב התעופה ארוך הטווח הראשון שיופעל מנמל התעופה, שמשרת כיום רק יעדים בבריטניה ובאירופה. הטיסות יפעלו במטוס איירבאס 318 בתצורה של מחלקת עסקים בלבד ויושק בהן, לראשונה, שירות שליחת מסרונים ודוא"ל. צ'ק-אין לטיסה יוכל להתבצע עד 15 דקות לפני מועד ההמראה.

Shutterstock Shutterstock
לראשונה בנמל התעופה לונדון סיטי: נתיב טיסה ארוך טווח לניו יורק, שיושק על ידי חברת התעופה בריטיש איירווייס. הטיסה הראשונה בקו תתקיים ב- 29 בספטמבר. הקו החדש יפעל, בתחילה, במתכונת של טיסה יומית בימים ראשון עד שישי , ויעבור למתכונת של שתי טיסות ביום מאמצע אוקטובר 2009.

הקו יופעל במטוס מסוג איירבאס 318 עם 32 מושבי מחלקת עסקים, שניתן להפוך למיטות שטוחות לחלוטין ויישא את מספר הטיסה BA001, אשר היה בשימוש בטיסת מטוס הנוסעים העל קולי הקונקורד ופרש מפעילות בשנת 2003. במסגרת היתרונות הנוספים של הקו החדש: נוסעים יוכלו לבצע בידוק לטיסה עד 15 דקות בלבד טרם מועד ההמראה, ויוקצה להם שער עליה למטוס ייעודי עם שירותי טרקלין.

הטיסות יבצעו עצירה לתדלוק בנמל התעופה שאנון במערב אירלנד, שם יוכלו הנוסעים לעבור ביקורת מכס ודרכונים של שלטונות ארה"ב. הטיסות בכיוון ההפוך, מניו יורק ללונדון, יהיו ישירות וללא עצירות ביניים, היות והמטוס יוכל להשתמש במסלולי ההמראה באורך מלא של נמל התעופה JFK ולהמריא עם מלאי דלק שיספיק לחציית האוקיאנוס האטלנטי.

מועדי הטיסות מלונדון סיטי לניו יורק:
טיסה BA001 תמריא מ-LCY בשעה 12:40 ותנחת ב-JFK בשעה 17:05
טיסה BA163 תמריא מ-LCY בשעה 16:00 ותנחת ב-JFK בשעה 20:25

מועדי הטיסות מניו יורק ללונדון סיטי:
טיסה BA002 תמריא מ-JFK בשעה 18:30 ותנחת ב-LCY בשעה 07:05 ביום למחרת
טיסה BA004 תמריא מ-JFK בשעה 21:50 ונתחת ב-LCY בשעה 10:25 ביום למחרת

ווילי וולש, מנכ"ל בריטיש איירווייס, אמר: "אנו מאמינים כי חשוב יותר מאי פעם לחשוב על העתיד ולהמשיך לחדש, דווקא בסביבה העסקית הקשה ביותר בה פעלו חברות התעופה אי פעם. זו המשמעות של הקו החדש וההיסטורי הזה. הלקוחות שלנו מאד נלהבים מהקו החדש. זוהי בריטיש איירווייס במיטבה: סגנון, בריטיות וחדשנות. השבת מספר הטיסה BA001 לנתיב התעופה ארוך הטווח הראשון מלונדון סיטי הוא הדבר ההולם ביותר לאירוע."

וולש הוסיף כי כל היבט של השירות החדש תוכנן על מנת לספק ללקוחות נוחות מרבית בטיסה בין שני מרכזי העסקים הגדולים בעולם: וול סטריט בניו יורק והסיטי של לונדון: "בטיסות החדשות נשיק, לראשונה - בבריטניה ובבריטיש איירווייס, שירות גישה לאינטרנט, על מנת לאפשר ללקוחות להישאר בקשר עם משרדיהם בלונדון ובניו יורק באמצעות שליחת מסרונים ומשלוח דוא"ל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: