אא

המדפסת הביתית הראשונה בעולם המחוברת לאינטרנט ללא צורך במחשב מבית HP

למדפסת מסך מגע LCD גדול וחיבור לאתרים כגון גוגל, USA Today, Coupuns, DreamWorks Animation, Weather News ועוד.

Shutterstock Shutterstock

HP חשפה היום את המדפסת הביתית הראשונה בעולם המחוברת לאינטרנט: HP Photosmart Premium with Touchscreen Web. המדפסת משלבת פלטפורמת הדפסה מבוססת אינטרנט עם יישומי הדפסה של HP, המוצגים על גבי פנל TouchSmart גדול ואינטואיטיבי.

בנוסף ליישומים שהוטענו מראש למדפסת ניתן להוריד יישומים חדשים. בהינף אצבע, המשתמשים יכולים לדפדף ולצפות באתרי אינטרנט ופשוט לגעת ביישום ההדפסה שבחרו כדי להגיע לעמוד האינטרנט שבו יוכלו להגדיר את התוכן שהם רוצים להדפיס בפורמט קל לקריאה.

יישומי ההדפסה משתפים פעולה עם האתרים USA Today, Google, Fandango, Coupons Inc., DreamWorks Animation, Nickelodeon, Web Sudoko, ו-Weather News Inc. ומאפשרים למשתמשים גישה חופשית לחדשות יומיות, מפות, קופונים, חוברות צביעה, כרטיסי קולנוע, מתכונים, יומנים אישיים ועוד – וכל זאת בנגיעת אצבע.




המדפסות החדשות מתחברות לחשבון ה- Snapfish של המשתמש כדי לצפות, להדפיס ולהעלות תמונות וניתן גם להיכנס לפרוייקטים מ- HP Creative Studio. החל מסוף 2009, ניתן יהיה גם ליצור יישומי הדפסה אישיים ולחלוק אותם עם משתמשים אחרים.

"לפני עשרים וחמש שנים המצאנו את הדפסת המסמכים וכעת אנו מנצלים את התפוצצות התוכן וממציאים מחדש את הקטגוריה בהשקת פלטפורמת הדפסה חדשה לגמרי המונעת באמצעות מגע ומציעה את עוצמת האינטרנט", אמר ויומש ג'ושי, סגן נשיא בכיר בקבוצת ההדמיה וההדפסה של HP והוסיף כי "מתן גישה למשתמשים לתוכן שהם רוצים בנגיעת אצבע, וכן היכולת להתאים אישית את חוויית ההדפסה וליצור יישומים אישיים, לרבות הקמת רשת אלחוטית "בנגיעה אחת", מחוללות שינוי עצום באופן שבו אנשים ידפיסו בעתיד."

בין יישומי הדפסה החינמיים של HP בתקופת ההשקה חברות מובילות בחדשות, בידור ומידע, לדוגמא ניתן להדפיס מ- USA Today חדשות המתעדכנות בזמן אמת וממויינות לפי העדפות המשתמש, כגון דיווחי ספורט ופוליטיקה. ניתן להזין יעד מבוקש ב- Google Maps ולהדפיס מפה וכן להדפיס את לוח הפגישות השבועי מ-Google Calendar. עם Coupon Inc., ניתן להדפיס קופונים ולדפדף באוספי מתכונים, בחיפוש אחר ארוחה מהירה וקלה להכנה.

מאתר Fandango ניתן לרכוש מראש כרטיסים לסרט ב- 16,000 בתי הקולנוע, המוכרים כרטיסים באמצעות Fandango ולהדפיסם בבית או במשרד. בנגיעה אחת ניתן להגיע לחוברות צביעה ולתבניות מסמכים של DreamWorks Animation ו-Nickelodeon. כמו כן ניתן לצפות בקדימוני סרטים ב-DreamWorks Animation ללא צורך להיכנס למחשב.





לצרכנים הנמצאים בדרכים, Weather News Inc מספקת תחזית שבועית ואתר Web Sudoku מאפשר להדפיס משחקים מאתגרים למוח לבידור קליל בזמן הנסיעה.

מדפסת ה- HP Photosmart Premium with Touchscreen Web מצויידת במסך מגע גדול במיוחד של 4.33 אינץ' שהינו מסך המגע LCD הגדול מבין כל מדפסות הזרקת הדיו בשוק.

כפתרון הדפסה רב תכליתי הכולל מדפסת, פקס, צילום וסריקה, המדפסת מתאימה למשקי הבית ומאפשרת הפקת מסמכי טקסט באיכות לייזר ותמונות באיכות של מעבדת צילום, עם אפשרויות חיבור קוויות ואלחוטיות. המדפסת מספקת את החופש והגמישות להדפיס ישירות ממחשבים אישיים המצוידים ב- Wi-Fi, מכשירים עם התקן Bluetooth®, iPhone™ ו- iPod Touch™, באמצעות HP iPrint Photo.

תג ENERGY STAR* מסייע לצרכנים לחסוך נייר, עם תכונה אוטומטית של הדפסה משני צידי העמוד ולהפחית את פסולת האריזה הודות לשקית איסוף חדשנית ורב-שימושית העשויה מפלסטיק ממוחזר.

HP Photosmart Premium with Touchscreen Web תהיה זמינה לצרכנים מהסתיו ותימכר בצפון אמריקה במחיר משוער לצרכן של $399 ובישראל מחירה המשוער יעמוד על כ- 2,000 ₪.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: