אא

קוונטאס מרחיבה את פעילותה במטוסי A380 חדישים

במסגרת הרחבת פעילותה של החברה רוכשת קוונטאס שלושה מטוסי A380 נוספים לטובת שידרוג הפעילות בקווים נבחרים ומרחיבה את הסכמי הקוד שרינג עם חברות תעופה אחרות.

Shutterstock Shutterstock
מחברת טל תעופה, הנציגים הבלעדיים בישראל של קוונטאס - נתיבי אוויר אוסטרליים, נמסר כי החל מה- 6 באוגוסט תפעיל חברת התעופה מטוסי A380 חדישים בקווים ללונדון ולוס אנג'לס ובמהלך השנה גם בקווי אירופה וצפון אמריקה.

מטוס ה- A380 הרביעי של קוונטאס, המתוכנן להגיע בסוף יולי, יאפשר להגדיל את היקף הפעילות בקו סידני-סינגפור-לונדון מ- 3 ל- 5 טיסות שבועיות ואת הפעילות בקו סידני-לוס אנג'לס מ- 3 ל- 4 טיסות שבועיות.

הגעת המטוסים החמישי והשישי מדגם A380 יאפשרו לחברה להגדיל את היקף פעילותה ליעדים נוספים. עד נובמבר, תפעיל קוונטאס טיסת A380 יומית מסידני ללונדון ולוס אנג'לס ו- 3 טיסות שבועיות בין מלבורן ללוס אנג'לס .

במקביל, חתמה קוונטאס על מספר הסכמי שיתוף פעולה עם חברות אחרות בתאגיד Oneworld, בהן איבריה ואמריקן איירליינס במסגרת הרחבת הפעילות בקווים לאירופה וצפון אמריקה. למעשה, זו תהיה הפעם הראשונה בה החברות קוונטאס ואיבריה תשתפנה פעולה. שתי החברות יפעלו במסגרת הסכם קוד שרינג על הטיסות למדריד החל מ- 15 ליולי 2009.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: