אא

ההתאחדות: לא עברנו על הוראות חוק ההגבלים העסקיים

בהתאחדות סוכני הנסיעות התקבלה חקירת הרשות בפליאה ומאמינים כי במהלך החקירה יתברר שזו טעות ואף חוסר הבנה.

Shutterstock Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות ציינו הבוקר, כי חקירת הרשות להגבלים עסקיים התקבלה בפליאה רבה. ההערכות בהתאחדות הן כי מדובר בטעות ואולי אף בחוסר הבנה שיתבהרו במהלך החקירה וציינו כי: "ההתאחדות לא פעלה מעולם על מנת למנוע תחרות ולא עברה על הוראות חוק ההגבלים העסקיים".

לטעון, נמסר מההתאחדות, כי ניתן למנוע תחרות בתחום התיירות בכלל ובאינטרנט בפרט הינה אי הבנה שאין בינה לבין המציאות דבר וחצי דבר. האינטרנט הינו כלי פתוח וחופשי שאינו מכיר מושגי זמן ומקום ואינו ניתן לשליטה או לחסימה. כבר היום, צרכנים רוכשים מוצרי תיירות ישירות באתרי אינטרנט מובילים בעולם ולהתאחדות אין רצון ולא היכולת לחסום פעילות זו". כמו כן אומרים בהתאחדות כי: "ההתאחדות קראה לרשות יותר מפעם אחת בעבר להגן על השוק החופשי והתחרות בתחום התיירות ולמנוע אפשרות לצמצום השוק החופשי ולכן הופתעה מאד מהמהלך של הרשות".

בהתאחדות מוסיפים כי: "ההתאחדות אף פועלת מזה כמה שנים מול הרשות בעניין הספציפי של קרטל חברות התעופה, והרשות אף הכירה בחלק מהטענות שהציגה בפניה ההתאחדות, למרות שפעולותיה של הרשות בעניין זה טרם הסתיימו. בהתאחדות מצפים כי הרשות תסיים את הטיפול בהסדרים הכובלים האמיתיים, כלומר אלו של חברות התעופה, אשר הוצגו בפניה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: