אא

עובדי משרדי נסיעות מקימים גוף חדש בשם לשכת סוכני הנסיעות בישראל

הגוף אמור להתחרות בהתאחדות סוכני הנסיעות. ברק מירון שעומד מאחורי הקמת הגוף: "התאחדות סוכני הנסיעות הפכה מגוף יוזם ופועל לגוף פגע ומתגונן".

האם יש מי שקורא תגר על התאחדות סוכני הנסיעות מתוך ענף הנסיעות?. מסתבר כי מאחורי הקלעים, בשקט, מתארגן לו גוף חדש תחת השם 'לשכת סוכני הנסיעות בישראל', אותו מארגן בחור בשם ברק מירון, שמשמש כמזכיר של צוות ההקמה של הגוף החדש.

מירון מסביר כי: "מזה זמן רב שבקרב העוסקים בענף הנסיעות שוררת תחושה שהתאחדות סוכני הנסיעות אינה מהווה כתובת לביטוי דעות ומימוש רצונות של רבים מהעושים במלאכה. נעשו מספר פניות לראשי ההתאחדות במטרה לשנות מצב זה, אולם אלה נותרו ללא מענה".

מירון מוסיף ואומר כי: "אנו מאחלים לכל הנחקרים בידי רשות ההגבלים העסקיים כי ימצאו נקיים מכל רבב, אולם ארועי אתמול הוכיחו שוב שהתאחדות סוכני הנסיעות הפכה מגוף יוזם לגוף פגע ומתגונן. באופן כזה, אנו מטילים ספק ביכולתה של ההתאחדות להענות לא רק לרצונות ולמחשבות של כלל הסוכנים, אלא אפילו לדרישות שולחיה הם. מתוך תחושה שהגיע הזמן לעשות מעשה התכנסנו עובדי נסיעות המחזיקים בתעודת סוכן של התאחדות סוכני הנסיעות ועובדים אחרים במגזר התיירות והנסיעות והחלטנו להתחיל בהקמת גוף שיתן מענה לרעיונות ולצרכים של סוכני הנסיעות ועובדים אחרים במגזר התיירות והנסיעות, והחלטנו להתחיל בהקמת גוף שיתן מענה לרעיונות ולצרכים של סוכני הנסיעות, בעלי משרדים, מנהלים ועובדים כאחד".

מירון אומר כי בתקופה הקרובה צוות ההקמה יעלה לאוויר אתר אינטרנט ויתחילו ברישום חברים וקבלת אישור מהגופים המורשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: