אא

TelAway השיקה שירותים סלולאריים חסכוניים למגזר הפרטי בנסיעותיו לחו"ל

החברה השיקה לאחרונה שירותים סלולאריים חסכוניים לארה"ב, אירופה, הודו וסין. מנכ"ל TelAway ישראל: "בשנה הקרובה יהיה לנו את הסל העשיר ביותר לנוסעים לחו"ל. כעת אנו מכוונים למגזר הפרטי, שזאת עונת הנסיעות העיקרית שלו".

חברת TelAway השיקה לאחרונה שירותים עבור המגזר הפרטי שנוסע לחו"ל: עבור הנוסעים לאירופה כרטיס SIM אנגלי, המתאים ל- 31 מדינות באירופה ושירותים סלולאריים חדשים לנוסעים להודו וסין, שמאפשרים לנוסעים לקחת עמם מכשיר סלולארי מתקדם, עם מספר מקומי לזמינות גבוהה למקומיים וחיוג ישיר לישראל .

השירותים החדשים מאפשרים לצרכן חיסכון כספי של כ- 80%, בהשוואה לחברות הסלולאר בישראל. השיחות הנכנסות באירופה הן חינם, הלקוח מקבל קו מקומי עם מספר מקומי – על כן הוא זמין יותר לגורמים מקומיים. בנוסף קיים שירות אופציונלי של "עקוב אחרי" לחו"ל לכל היעדים: גם מספר גישה ישראלי וגם מספר מקומי. כך הנוסע זמין גם בקו המקומי וגם לשיחות במספר הסלולארי הישראלי שלו .

כיסוי הקליטה מירבי, עקב שיתופי פעולה עם הרשתות המובילות ביעדים השונים וניתן לקבל שירותי רשת מתקדמים – משיבון, שיחה מזוהה, הודעות SMS, GPRS.

מנכ"ל TelAway ישראל, עמי יעקוביאן, מוסר "בשנה הקרובה יהיה לנו את הסל העשיר ביותר לנוסעים לחו"ל. במגזר העסקי אנו מבוססים היטב ופועלים בשטח עם הגדלה מתמדת של כמות הלקוחות ונתח שוק גדול, על חשבון חברות הסלולאר הישראליות. כעת אנו מכוונים למגזר הפרטי, שזאת עונת הנסיעות העיקרית שלו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: