אא

ניופאן תשווק בארץ מסכי LCD שמשתלבים במשטחי זכוכית

ניופאן, משווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת ad-notam הגרמנית ותשווק את המסכים, המותקנים בתוך משטחי זכוכית או מראה, עם פטנט ייחודי הגורם למסך להעלם ולהשתלב בגוון הזכוכית.

Shutterstock Shutterstock

ad-notam עוסקת בתחום ה- Mirror Image, טכנולוגיה שמאפשרת הקרנת וידאו על גבי משטחי זכוכית ומראה. מדובר בשילוב בין מסך LCD ברמה הגבוהה ביותר המותאם לאינטגרציה עם משטחי זכוכית יעודיים, המיוצרים על ידי מפעלי החברה בגרמניה. לחברה פטנט ייחודי הגורם למסך להעלם ולהשתלב בתוך גוון הזכוכית.




כשהמסך כבוי הוא נראה כמו זכוכית או מראה שבה הוא מותקן. האלמנט העיקרי הוא נושא העיצוב, כיוון שניתן לשתול מסכים קטנים בגדלים שונים , וזוויות שונות על גבי מסך זכוכית אחד גדול, שכשהוא כבוי הוא משמש פריט עיצובי וכשהוא דולק הוא ממלא את ייעודו. המסכים אסטטיים מאוד כאמצעי תצוגה וניתן להתקין אותם על הרצפה, בתוך הקיר וארונות.

המסכים דקים במיוחד ואינם דורשים קירור או אוורור מכל סוג שהוא, בניגוד למסכים אחרים, שלא יכולים לפעול בתצורות כאלה בעיקר בגלל החום שנוצר מהימצאות המסך מאחורי משטח זכוכית.




המסך נצמד לזכוכית בעזרת מערכת תליה מגנטית ייחודית שפיתחה החברה, דבר שגורם לתחושה שהזכוכית מקרינה את התמונה. כל החיווטים נמצאים מאחורי הזכוכית ואינם גלויים לעין. השליטה במסך היא על ידי שלט תדר רדיו אשר אינו מצריך קשר עין עם המסך על מנת לתפעלו.

אלון לסקי, מנכ"ל משותף בניופאן Pro, מציין כי גמישות ההתקנה והתוצאה הנקייה והמינימליסטית ממקמים את ad notam כחברה המובילה בעולם בתחומה, הממזגת בצורה מושלמת בין עיצוב החלל ומערכות ההקרנה שבו.






הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: