אא

מד"א ואל על למען תרומות הדם

כל תרומת דם תזכה את התורם בחברות חינם ו- 20 נקודות מתנה במועדון הנוסע המתמיד של אל על. מנכ"ל מד"א: "במבצע המשותף הוכיחה אל על שגם חברה מסחרית יכולה להיות בעלת מודעות חברתית גבוהה לתרומה למען הקהילה בנושא חיוני - עידוד תרומות הדם בתקופת חופשת הקיץ המאופיינת בירידה משמעותית בתרומות דם."

Shutterstock Shutterstock
אל על ומד"א יוצאות היום במבצע משותף, במסגרתו כל תורם דם יזכה בהרשמה חינם למועדון הנוסע המתמיד של אל על וב- 20 נקודות מתנה. תורמים אשר הינם חברי מועדון, יזכו ב- 20 נקודות מתנה לחשבונם.

כל תורם יקבל גלויה, בה יהיה קישור הרשמה מיוחד לתורמי הדם, באמצעותו יוכלו להיכנס לאתר אל על, להירשם חינם למועדון ולזכות בנקודות המתנה. במידה והתורם חבר מועדון תזכה אותו תרומת הדם אוטומטית ב- 20 נקודות.

אלי כהן, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "אל על, כחברה לאומית יוצאת היום בקמפיין משותף עם מד"א לעידוד תרומות הדם בחודשי הקיץ, אשר בד"כ מאופיינים בירידה בתורמים. במסגרת זו שמחה אל על להעניק לנוסעיה חברות במועדון הנוסע המתמיד ונקודות חברות במתנה."

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, בירך על היוזמה: "במבצע המשותף הוכיחה אל על שגם חברה מסחרית יכולה להיות בעלת מודעות חברתית גבוהה לתרומה למען הקהילה בנושא חיוני - עידוד תרומות הדם בתקופת חופשת הקיץ המאופיינת בירידה משמעותית בתרומות דם. אני פונה לכלל הציבור להירתם למאמץ הלאומי המשותף לשמירה על רמת מלאי דם סבירה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: