אא

מלון החוף המפואר Capo Bay בפרוטארס

המלון ממוקם סמוך למרכז פרוטארס, השוכנת במרחק של שעת נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה ו- 5 דקות מפאראלימני ומאיה נאפה, ומציעה לנופשים מבחר רחב של בילויים ואטרקציות תיירותיות.

Shutterstock Shutterstock

מלון Capo Bay בלב העיירה פרוטארס מציע תנאי אירוח מפוארים וחדשניים בשילוב מיטב מסורת השרות האיכותי. מלון החוף מתמקד באווירה של שלווה. גנים מרהיבים עם מפלי מים ובריכות דגים מובילים אל שפת הים ואל מימיו הצלולים של המפרץ הידוע, Fig Tree Bay, שזכה בתואר ''Blue Flag" בזכות החוף החולי ומי הבדולח הצלולים.

מלון Capo Bay זכה למוניטין בקרב סיטונאי התיירות בכל רחבי העולם, בזכות העיצוב הייחודי ותשומת הלב הקפדנית לכל פרט בתנאי האירוח ובאיכות השרות, ובקרב הצוללנים המקצועיים נחשב המלון לשם דבר בהיותו קרוב למצוקי Capo Greco, אתר הים הציורי, המשתבח במערות תת ימיות ומי טורקיז עמוקים.

בכל אחד מ- 225 חדרי מלון היוקרה המפואר ניתן לחוש את העיצוב האלגנטי לצד כל אמצעי הנוחות החדישים והמשוכללים. במלון 2 בריכות שחייה, מרכז צלילה, מועדון ילדים ומרכז ספא חדשני, המציע לאורחים מגוון של טיפולים.

מלבד היותו מלון חוף, ה- Capo Bay ממוקם סמוך למרכז פרוטארס, המציעה לנופשים מבחר רחב של חנויות, בתי קפה וטברנות. פרוטארס שוכנת במרחק של שעת נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה ו- 5 דקות מפאראלימני ומאיה נאפה, המפורסמת בשלל הבילויים וחיי הלילה. גם בפרוטארס עצמה אטרקציות תיירותיות, כמו: כנסיית אליאס הקדוש, המתנשאת על ראש גבעה וממנה תצפית נוף מרהיבה או הפארק הלאומי של Capo Greco עם המערות התת ימיות המפורסמות. פאראלימני ודרנייה, מהן ניתן להשקיף על פמגוסטה שבחלקו הצפוני של האי, סמוכות לפרוטארס, וכמובן, ניתן לטייל גם בכפרים הציוריים ליפוטרי וסוטירה וליהנות מהאווירה הכפרית והמבנים המסורתיים. ובכלל, אם אתם מצויידים ברכב, ניתן לצאת מ- Capo Bay מדי יום לסיור וטיול ברחבי האי כולו ולשוב בערב לנוחות ולתנאי האירוח המשובחים של המלון.

ואם עדיין לא ציינתי, כל חדרי המלון מצויידים במיטב הריהוט ואמצעי הנוחות, כולל אמבטיות ג'קוזי, טלוויזיות חדישות, חיבור לאינטרנט, מיני-בר, כספת וערכה להכנת תה וקפה, ולכולן מרפסת המשקיפה על הנופים המרהיבים המקיפים את המלון: הים, ההרים או הגינות המטופחות.

ובאשר למזון, מה נעים יותר מאשר לסעוד ארוחת בוקר או ערב במרפסת המשקיפה אל החוף והים במסעדת Capo Greco? או אולי תעדיפו לסעוד במסעדת Pavilion האיטלקית, הממוקמת ממש על המים בלב המפרץ? מבחר מטעמי המטבח האיטלקי ונופי השקיעה במפרץ ה- Fig Tree Bay משתלבים לבילוי של ערב קסום וחוויה מיוחדת במינה.







גנים מרהיבים עם מפלי מים ובריכות דגים מובילים אל שפת הים ואל מימיו הצלולים של מפרץ Fig Tree Bay הידוע


בריכת שחיה במלון Capo Bay

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: