אא

ירידה חדה בתפוסת חדרי האירוח במושבי הצפון

ירידה של 45% בתפוסת חדרי האירוח במושבי הצפון. מזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד: נצלו את החדרים הפנויים ובואו להתארח בצימרים בצפון.

Shutterstock Shutterstock
המצב הכלכלי הקשה פוגע בתיירות הכפרית וגרם לירידה של כ- 45% בתפוסת חדרי האירוח במושבי הצפון. הפגיעה העיקרית היא בחדרי האירוח המיועדים לזוגות, שוויתרו על סופי שבוע רומנטיים ומשפחות דתיות וחרדיות שהפחיתו את הזמנת החופשות לחודש אוגוסט.

משה זרחי, יו"ר ועדת התיירות של תנועת המושבים, ממושב אמירים, אמר שבדרך כלל, בקיץ רגיל נרשמת בחודש יולי תפוסה ממוצעת של כ- 70% ואילו באוגוסט התפוסה היא 100% לכל אורך החודש. השנה אנו רואים ירידה חדה בהזמנות ויש מקומות פנויים גם בחודש אוגוסט – דבר שלא היה כמותו בעבר. 

בשנים האחרונות משקיעים חברי המושבים סכומים גבוהים בשדרוג הצימרים, כולל התקנת ג'קוזי ברוב יחידות האירוח ופינוקים רבים.

מנהל האגף לכלכלה ופיתוח עסקי בתנועת המושבים, יוגב שריד, אמר שהמושבים רואים בהגברת הלינות של תיירים מחו"ל במושבים את אחד היעדים החשובים לשנים הבאות. אנו מאמינים שלינה כפרית יכולה להעניק לתייר חוויה שתעשיר את ביקורו בארץ. הוא הדגיש שחלק גדול מהמושבים ממוקמים בקרבת אתרי התיירות הנוצרים בצפון הארץ.

מזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד, אמר שהתיירות הכפרית היא אחד ממקורות הפרנסה החשובים של המושבים, במיוחד על רקע הירידה ברווחיות מחקלאות. אנו מקווים שהירידה בתפוסה היא זמנית ואנו קוראים ומזמינים את עם ישראל בהמוניו להגיע למושבים וליהנות מהחוויה של לינה באווירה אחרת, פעילויות מגוונות ואטרקציות רבות המאפשרת לתייר ולמטייל לחוש קשר ישיר במגע עם הטבע הריחות והמראות האופפים את המרחב הכפרי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: