אא

התאחדות המלונות בירושלים משיקה קמפיין קיץ לעידוד תיירות הפנים בעיר

הקמפיין, "זה מרגיש כמו ביקור מרענן בחו"ל - ירושלים", יכלול 160 תשדירים, שישודרו בתחנות הרדיו האזוריות. עלות הקמפיין 150,000 ₪.

Shutterstock Shutterstock
התאחדות המלונות בירושלים משיקה בימים אלו קמפיין רדיו לעידוד תיירות הפנים בירושלים, בהשקעה של 150,000 ₪, אשר יכלול כ- 160 תשדירים סה"כ.

אריאל רוטשטיין, מנכ"ל התאחדות המלונות בירושלים, מציין שהקמפיין יועלה בתחנות הרדיו האזוריות תחת הסיסמא: "זה מרגיש כמו ביקור מרענן בחו"ל - ירושלים", על מנת למצב את ירושלים כעיר המציעה לנופשים הישראלים אטרקציות תיירותיות רבות, בתי מלון בכל הרמות ובמגוון רחב של מחירים ומזג אוויר נוח לטיולים - גם בחודשי הקיץ החמים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: